امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۶:۴۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2669
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ۲۷ روز برای ابراهیم‌ علیدخت، مربی و مدیر فنی تیم‌های ملی پینگ‌پنگ کافی بود تا فضا را برای ادامه کار مناسب نبیند و به جمع مستعفی‌ها ملحق شود.  علیدخت از روز اول اختیار تام را شرط اصلی‌اش عنوان کرده بود اما حالا با گذشت کمتر از یک ماه می‌گوید: اگر قرار باشد هر روز یک حرف…

    ۲۷ روز برای ابراهیم‌ علیدخت، مربی و مدیر فنی تیم‌های ملی پینگ‌پنگ کافی بود تا فضا را برای ادامه کار مناسب نبیند و به جمع مستعفی‌ها ملحق شود.
     علیدخت از روز اول اختیار تام را شرط اصلی‌اش عنوان کرده بود اما حالا با گذشت کمتر از یک ماه می‌گوید: اگر قرار باشد هر روز یک حرف زد و روز دیگر با حرف و عمل دیگری مواجه شد که نمی‌توان کار کرد.
    در احوالات فدراسیون این‌طور به من ثابت شد که باید یک سری کارها انجام و از گروه دیگری از کارها اجتناب می‌شد اما وقتی در هر زمینه خلافش صورت گرفت تصمیم به قطع همکاری گرفتم چون نمی‌خواستم به هر قیمتی و در هر شرایطی کار کنم.وی افزود: وقتی قرار نبود اختیار تام داشته باشم به این مسوولیت نیازی نداشتم تا بخواهم ادامه دهم. اصلا چرا باید کمیته فنی میرالماسی، مربی که من پیشنهاد دادم را بدون دلیل خط بزند؟ تازه شروع به بازگرداندن معترضات به فدراسیون کرده بودم اما زارع‌پور تمایل نداشت آرامش به این واسطه به مجموعه‌اش  بازگردد.
    وقتی زارع‌پور پاسخگویی به خبرنگار گل را به زمان دیگری موکول کرد، امیر عمیدی دبیر جدید فدراسیون در این رابطه گفت: خبر استعفای علیدخت به دست من نرسیده، این مطالب را معمولا منتقدان در سایت‌شان منتشر می‌‌کنند. اما زمانی که متن صحبت‌های علیدخت در خبرگزاری‌های معتبر به عمیدی منتقل شد، او این طور صحبت هایش را ادامه داد: علیدخت باید مصداق دخالت‌هایی که در کار او صورت گرفته را بیان کند.
     مثلا آیا رییس فدراسیون در خصوص اردوها، نفرات دعوت شده و با شیوه تمرینات مستقیما به وی خط‌مشی نشان داده؟ باید مشخص شود که منظور او از اختیار تام چه بوده و زارع‌پور در حق وی چه بی‌عدالتی کرده؟
    عمیدی افزود: شان مربی تیم جمهوری اسلامی ایران بالاتر از این حرف‌ها است که به خاطر هر مورد کوچکی استعفا دهد. فدراسیون کی و چگونه جلوی کار علیدخت را گرفته؟ تازه قرار است روز یکشنبه در مراسم افطاری همه جمع شویم.
    وی در پاسخ به این سوال که مراسم آشتی‌کنان در راه است، توضیح داد: ‌یک طرف خواهان آشتی کردن است اما آن طرف با بهانه‌های مختلف از تغییر اوضاع به نفع پینگ‌پنگ سر باز می‌زند. دبیر فدراسیون تنیس روی میز در خصوص اعتراض علیدخت به خط زدن میرالماسی گفت: او دو مربی معرفی کرد و کمتیه فنی یکی را خط زد چرا که وقتی تیم بزرگسالان به چین نرفته و از جوانترها استفاده شده چرا باید مربی بزرگسالان را می‌فرستادیم؟
    به هر حال منتظر هستیم تا علیدخت مصداق دخالت‌ها را بگوید و ما پاسخ دهیم، در این صورت مقصر مشخص می‌شود. با استعفای علیدخت تدبیر مسوولان برای آرام کردن اوضاع در تنیس روی میز فعلا به نتیجه نرسیده؛ باید منتظر حرکت دیگری در خصوص حل مشکلات موجود باشیم و ببینیم بازیکنان دعوت شده به مراسم افطار فدراسیون می‌آیند و یا حکایت همچنان باقی است.
    به نقل از روزنامه گل
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "دبیر فدراسیون: علیدخت، مصداق دخالت‌ها را بگوید"
    تازه ترین اخبار