امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۴:۱۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26734
    ارسال خبر چاپ خبر
  •           مسابقات جام رمضان استان خوزستان به پایان رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این مسابقات طی شبهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ۹۱ که با حضور ۱۴ تیم از شهرهای رامهرمز – شوش – ایذه – بهبهان – نفت امیدیه الف – نفت امیدیه ب – شرکت ملی حفاری الف…

     

     

     

     

     

    مسابقات جام رمضان استان خوزستان به پایان رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این مسابقات طی شبهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ۹۱ که با حضور ۱۴ تیم از شهرهای رامهرمز – شوش – ایذه – بهبهان – نفت امیدیه الف – نفت امیدیه ب – شرکت ملی حفاری الف – شرکت ملی حفاری ب – شرکت ملی گاز الف – شرکت ملی گاز ب – شهدای صنعت نفت اهواز – نفت مسجد سلیمان – جوانان انقلاب – پیش کسوتان انقلاب – برگزار شد درنوع یک رکورد در کلیه مسابقات باشگاههای استان (جام رمضان) محسوب میشد زیرا تاکنون این تعداد تیم در هیچیک از مسابقات سالهای گذشته شرکت نکرده بود . و نکته جالب توجه این مسابقات این بود که تیمها طی ۲ روزمدت برگزاری تا ساعت ۷ صبح در سالن مسابقات مشغول مسابقه دادن بودند .

     باخت تیم ایذه قهرمان سال گذشته این مسابقات در جمع ۸ تیم برتر به تیم جوان و با آتیه شهدای صنعت نفت از اتفاقات جالب این دوره از مسابقات بود .

    حضور یک بازیکن خردسال بنام مبین قراچه در تیم شرکت ملی حفاری ب و بازی زیبای وی در مقابل یکی از بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان و برد وی از بازیکن مسجد سلیمان جالب توجه بود .

    این مسابقات که به صورت لیگ ۵ از ۹ برگزار شد در ۴ گروه ۳ و ۴ تائی قرعه کشی شد که پس از انجام ۱۸ مسابقه مقدماتی ۸ تیم به مرحله حذفی راه یافتند وپس از ۴ مسابقه حذفی در نهایت ۴ تیم برتر مشخص شدند .

    تیمهای شرکت ملی حفاری الف و شرکت ملی گاز الف با شکست دادن تیمهای شرکت ملی گاز ب و شهدای صنعت نفت اهواز به فینال این دوره راه یافتند که در فینال این تیم شرکت ملی گاز الف بود که با شکست دادن تیم شرکت ملی حفاری الف با نتیجه ۵ بر ۲ مقام قهرمانی را از آن خود کرد و تیم شرکت ملی حفاری الف به مقام دوم قناعت کرد و تیمهای شرکت ملی گاز ب و شهدای صنعت نفت اهواز مشترکاً مقام سوم را کسب کردند .

    بازیکنان تیم شرکت ملی گاز خوزستان (قهرمان مسابقات) که در ارنج بازی فینال حضور داشتند بدین ترتیب است : ۱- مسلم قنواتی ۲- علی ملائی ۳-علی نوروزی ۴-سینا تیمان

    بازیکنان تیم شرکت ملی حفاری (نایب قهرمان) که در ارنج بازی فینال حضور داشتند نیز بدین ترتیب بود : ۱- پژمان بخشنده ۲- میلاد حدادیان ۳- رامین علیپور ۴- میلاد حدادیان

    هیأت تنیس روی میز استان خوزستان از تمام مربیان ، سرپرستان ، ورزشکاران ، داوران زحمتکش و کلیه کسانی که در برگزاری این مسابقات تلاش نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی مینماید.

    تصاویر تیم سوم در زیر آمده است:

     

     

     

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شرکت گاز خوزستان قهرمان مسابقات تنیس روی میز باشگاههای استان خوزستان (جام رمضان) شد"
    1. سید امید محفوظیان گفت:

      به نام خدا
      باسلام خدمت اقای علوی:
      ممنون از اطلاع رسانی سریع و دقیقتان.
      بنده به زبان نوجوانی خود به تیم های گاز ،ملی حفاری و تیم شفگت انگیز این مسابقات یعنی تیم شهدای صنعت نفت اهواز(باشگاه نیوساید) تبریک عرض میکنم.

    2. محمود ساکیانی گفت:

      با سلام
      از تمام کسانیکه در این مسابقات حضور داشتند تشکر کرده و خسته نباشید می گویم. به تیمهای اول تا سوم این مسابقات نیز تبریک عرض می نمایم. از ابتکار شجاعانه جناب آقایان بابک حمیدیان و علی عموری ، مربیان ارزشمند باشگاه مناطق نفتخیز جنوب ، در شرکت دادن تیمی متشکل از بازیکنان نوجوان و جوان و کسب مقام سوم در بین ۱۴ تیم شرکت کننده، بی نهایت سپاسگزارم و به اعضای تیم تبریک می گویم.از برگزارکنندگان مسابقات ممنونم و آرزو میکنم در ارائه خدمت به این عزیزان ، تمام توان خود را مثل همیشه ، بکار بندند.در آخر پیشاپیش عید سعید فطر را به جامعه تنیس روی میز استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

    3. ناصر ساعدی گفت:

      با سلام خدمت اقای علوی تشکر میکنم از اطلاع رسانیتون.از برگزار کننده مسابقات تشکر میکنم که مسابقات در سطح بالایی برگزار کردند.
      لازم است از بازی های بسیار خوب دوبل علی نوروزی و مهدی نصیری هم یادی بکنیم که با این سن کمشون در این مسابقات عالی ظاهر شدند و به شخصه تشکر میکنم از آقای حمیدیان و آقای عموری که برای تیم شهدای صنعت نفت بسیار زحمت کشیدند و موفقیت ای تیم را مدیون این دو نفر هستیم.با تشکر.


    تازه ترین اخبار