امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۵:۴۰  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26752
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیرهیات پینگ پنگ استان زنجان از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه تنیس روی میز مردان در زنجان خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورریا،فرشاد بیات گفت: این کلاس مربیگری از دوم شهریور ماه سالجاری به مدت شش روز در سالن شهید رضوی زنجان برگزار خواهد شد. وی خاطر نشان ساخت: کار…

    دبیرهیات پینگ پنگ استان زنجان از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه سه تنیس روی میز مردان در زنجان خبر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورریا،فرشاد بیات گفت: این کلاس مربیگری از دوم شهریور ماه سالجاری به مدت شش روز در سالن شهید رضوی زنجان برگزار خواهد شد.

    وی خاطر نشان ساخت: کار تدریس در کلاس مربیگری درجه سه پینگ پنگ بر عهده ‘عادل علیپور’ مدرس اعزامی از سوی فدراسیون این رشته ورزشی خواهد بود.

    دبیرهیات پینگ پنگ استان زنجان تعداد شرکت کنندگان در این کلاس را قریب به ۲۰ نفر پیش بینی کرد و اظهار داشت: در پایان به شرکت کنندگانی که امتیاز لازم را کسب کنند کارت مربیگری درجه سه از سوی فدراسیون پینگ پنگ اعطا خواهد شد.

    وی به نحوه اجرای این کلاس ها اشاره کرد و یادآور شد: کلاس مربیگری درجه سه به صورت تئوری و عملی در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود.

    بیات گفت: در زمان حاضر تعداد ۲۵ مربی زن و مرد در رشته ورزشی پینگ پنگ استان زنجان فعال هستند که ۱۸ نفر آنان درجه سه و مابقی نیز درجه دو می باشند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری کلاس مربیگری درجه سه تنیس روی میز مردان در زنجان"
    تازه ترین اخبار