امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۹:۰۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26797
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: رقابت‌های پینگ پنگ نونهالان استان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ایرج نکویی  افزود: مسابقات تنیس روی میز نونهالان خراسان شمالی با عنوان جام رمضان، جمعه شب، با شرکت ۱۸ بازیکن از شهرستان‌های مختلف استان، در رده سنی زیر ۱۲…

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: رقابت‌های پینگ پنگ نونهالان استان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ایرج نکویی  افزود: مسابقات تنیس روی میز نونهالان خراسان شمالی با عنوان جام رمضان، جمعه شب، با شرکت ۱۸ بازیکن از شهرستان‌های مختلف استان، در رده سنی زیر ۱۲ سال در محل آکادمی تنیس روی میز بجنورد برگزار شد.

    وی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها به صورت انفرادی و در ۲ بخش دوره‌ای و حذفی برگزار شد، اظهار داشت: در پایان مسابقات مهدی قدیری از شهرستان شیروان به مقام قهرمانی دست یافت.

    نکویی افزود: همچنین جواد خزائی و حمید گلمحمدی دوره‌ای هر دو از شهرستان بجنورد به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

    وی تصریح کرد: پیش از این نیز رقابت‌های تنیس روی میز نونهالان خراسان شمالی در بخش تیمی و با سیستم کوربیلون (۱ بازی دونفره و ۴ بازی انفرادی) برگزار شده بود که در پایان آن تیم‌های آکادمی الف، تیم نونهالان شیروان و ابزار یراق نعمتی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفته بودند.

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی افزود: رقابت‌های پینگ پنگ نونهالان استان هر ماه یک بار در محل سالن آکادمی تنیس روی میز بجنورد برگزار می‌شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نفرات برتر رقابت‌های پینگ پنگ نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند"
    تازه ترین اخبار