امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۲:۵۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26949
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تور جهانی چین در شرایطی قرعه کشی شده است که اسم نوشاد عالمیان پینگ‌پنگ باز ایران علی‌رغم انصراف از حضور در این رقابت‌ها در گروه هفتم و در کنار حریفانی از فرانسه و چین تاپیه به چشم می خورد! به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رقابت‌های…

    مسابقات تور جهانی چین در شرایطی قرعه کشی شده است که اسم نوشاد عالمیان پینگ‌پنگ باز ایران علی‌رغم انصراف از حضور در این رقابت‌ها در گروه هفتم و در کنار حریفانی از فرانسه و چین تاپیه به چشم می خورد!

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رقابت‌های تور جهانی سوژو چین قرعه کشی شد و نیما عالمیان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها در گروه ۱۶ به مصاف حریفانی از ژاپن، چین تایپه و کره جنوبی می‌رود. نکته قابل توجه در جدول قرعه کشی این رقابت‌ها نام نوشاد عالمیان، پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران است که در حالی که در این رقابت‌ها حضور ندارد نامش در گروه هفتم جدول قرعه کشی و در کنار ورزشکاران از فرانسه و چین تایپه به چشم می‌خورد! این در شرایطی است که عدم حضور وی به عنوان باخت فنی محسوب خواهد شد و امتیاز منفی را در رنکینگ این بازیکن به همراه دارد.

    مهرداد بابادی وند، سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ درباره وجود نام نوشاد عالمیان در جدول قرعه کشی این رقابت‌ها به ایسنا گفت: تور جهانی برای ورزشکاران زیر ۲۱ سال که در طرح توسعه فدراسیون جهانی قرار داشتند و با هزینه فدراسیون جهانی برگزار شده است که از ایران اسامی نوشاد و نیما عالمیان از سال گذشته در این طرح ثبت شده بود.

    وی ادامه داد: البته فدراسیون اسم نوشاد عالمیان را در شرایطی برای این رقابت‌ها اعلام کرد که قرار بود تصمیم نهایی پس از المپیک گرفته شود و با توجه به این که نوشاد عالمیان بعد از بازگشت به لندن اظهار کرد که از نظر روحی و جسمی خسته است، حضور او در این رقابت‌ها منتفی شد.

    بابادی وند ادامه داد: ما به روابط بین‌المللی فدراسیون اعلام کرده بودیم که انصراف نوشاد عالمیان را از این رقابت‌ها اعلام کند و آنها هم این موضوع را با فرستادن ایمیلی به کمیته‌ برگزاری این مسابقات عنوان کردند حتی رونوشتی از این نامه به نایب رییس کنفدراسیون آسیا زده شد، اما نمی‌دانم که چرا تاکنون اسم نوشاد عالمیان از جدول قرعه کشی حذف نشده است.

    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ افزود: من مجددا از روابط بین‌الملل فدراسیون درخواست کرده‌ام که این موضوع را پیگیری کند و قرار است مجددا ایمیلی در این باره به کمیته‌ مسابقات ارسال شود.

    وی تاکید کرد: با توجه به این که ما نامه انصراف نوشاد عالمیان را از این مسابقات به کمیته‌ برگزاری این رقابت‌ها و حتی کنفدراسیون آسیا ارسال ‌کرده‌ایم امکان ندارد که امتیاز منفی برای عالمیان در نظر گرفته شود و ما نمی‌گذاریم که چنین اتفاقی بیفتد حتی اگر اسم او از جدول قرعه کشی حذف نشود. اگر در رابطه با این موضوع کار غیر قانونی صورت بگیرد ما هم اعتراض خواهیم کرد و سکوت نمی‌کنیم.

    بابادی وند در ادامه درباره حضور نیما عالمیان و حریفان سخت او در این رقابت‌ها گفت: نیما بازیکن جوان است که باید با حضور در این رقابت‌ها تجربه کسب کند. او چیزی برای از دست دادن ندارد و حتی اگر به حریفانی که رنکینگ بالاتری نسبت به او دارند ببازد هم امتیاز زیادی را از دست نخواهد داد.

    سرمربی تیم‌های پینگ‌پنگ نیما عالمیان در مسابقات گذشته سابقه پیروزی در برابر حریفان قدر را داشته است و امیدوارم در این مسابقات هم چنین اتفاقی رخ دهد.

    رقابت‌های تورجهانی چین از فردا (چهارشنبه) در سوژو آغاز و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بابادی وند: نمی‌گذاریم نوشاد عالمیان امتیاز منفی بگیرد"
    تازه ترین اخبار