امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۰:۰۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27086
    ارسال خبر چاپ خبر
  • همانگونه که افکار عمومی خانواده تنیس روی میز کشوربخوبی اطلاع دارند این خانواده دارای داوران و سرداوران فراوانی است که از قضا سایت فدراسیون تنیس روی میز کشور نام ۲۳۱ داور وسرداور مرد و۱۸۲ داور وسرداور زن رابا مدرکهای مختلف منتشر کرده است. باتوجه به این لیست و حتی افرادی که نامشان در میان این…

    همانگونه که افکار عمومی خانواده تنیس روی میز کشوربخوبی اطلاع دارند این خانواده دارای داوران و سرداوران فراوانی است که از قضا سایت فدراسیون تنیس روی میز کشور نام ۲۳۱ داور وسرداور مرد و۱۸۲ داور وسرداور زن رابا مدرکهای مختلف منتشر کرده است.

    باتوجه به این لیست و حتی افرادی که نامشان در میان این لیست قرار ندارد در حوزه داوری و سرداوری بامدارک و مدارج مختلف ومتنوع نیروهای فراوانی داریم.

    سوال اینجاست که آیا از ظرفیت عمومی این داوران و سرداوران بصورت عادلانه و منطقی استفاده میگردد؟

    آیا این اعتراضها و شکایتهای افکار عمومی که از طریق ایمیل و فکس و….برای ما ارسال شده واقعیت دارد که بر سر ماجرای داوری در این رشته برخی افراد بخصوص در طی سال مبلغی بالغ بر ۲۰ و….میلیون تومان درآمد دارند؟

    آیا این ماجرا صحت دارد که که برخی نفرات چیزی بالغ بر ۹۸ درصد از کل داوریها و سرداوریها را برای خودشان مشخص کرده و کنار گذاشته و بقیه داوران را از این حق مسلم محروم نموده اند؟

    بزودی بصورت مفصل تر و مشخص تر در این باره اطلاع رسانی ویژه ای خواهیم داشت.

    لطفا منتظر باشید…

    مدیر سایت: سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اما و اگرهای اساسی در بحث داوری و سرداوری"
    تازه ترین اخبار