امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۳:۲۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2722
    ارسال خبر چاپ خبر
  • امیرعمیدی  دبیر جدید فدراسیون تنیس روی میز   کشور شده است.ظاهرا یکی از خواسته های معترضین  انتخاب دبیر فدراسیون ازاشخاص پینگ پنگی کشور بوده است . امیر عمیدی با سابقه دراز مدت ودارا بودن مدارک  مورد نیاز  از بین مربیان  فنی کشور بوده که در شرایط سخت و بحرانی این مسئولیت را تقبل نموده است.فارغ از…

    امیرعمیدی  دبیر جدید فدراسیون تنیس روی میز   کشور شده است.ظاهرا یکی از خواسته های معترضین  انتخاب دبیر فدراسیون ازاشخاص پینگ پنگی کشور بوده است .
    امیر عمیدی با سابقه دراز مدت ودارا بودن مدارک  مورد نیاز  از بین مربیان  فنی کشور بوده که در شرایط سخت و بحرانی این مسئولیت را تقبل نموده است.فارغ از رضایت  یا عدم رضایت حداکثری خانواد ه پینگ پنگ  باید به عمیدی در راستای کمک به عقب افتادگیها وبحرانهای موجود  این رشته فرصت داد  تا با حوصله و امنیت خاطر برنامه ها و دیدگاههای  خود را  جلو ببرد. مسلماقرارنیست هرشخصی که در یک سمت یا مسئولیت انتخاب می شود مورد رضایت عمومی ویا بدون مخالف باشد .
    اما آنچه مسلم است  در این اندکزمان انتخاب آقای عمیدی در مسئولیت حساس دبیری فدراسیون که در حال حاضر که به  یکی از  پرماجراترین   فدارسیون های ورزشی کشور  تبدیل شده با کاستن از حساسیتها و تنشها  به دیدگاهی کاملا منصفانه و مثبت  منتظر برنامه ریزی های  ایشان باشیم.درحرفها و گفته های آقای عمیدی  میتوان به دعوت به همدلی و نیاز به  آرامش  ورسیدگی به مسائل بوجود آمده را به فال نیک گرفت و با عدم تخریب و تحلیلهای آنچنانی  با میانه روی منطقی   نیاز فعلی جامعه پینگ پنگ را که چیزی بجز آرامش و صبر به نظر نمی رسد فراهم نمود.اگر قرار باشد هرانتخاب وهرانتصابی را بدون بررسی  و قبل از نتیجه گیری محکوم یا نفی کنیم انصافا  منطقی به نظر نمیرسد.
    هرچند جناب عمیدی هم بخوبی اطلاع دارند که در گفته ها و مصاحبه ها بایدجانب انصاف و عدالت را در نظر گرفت.در هر صورت امیدواریم دیدگاه و نظر آقای عمیدی  جذب حداکثری و ترد حداقلی باشد.
    سیدمنصورعلوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "باید به عمیدی فرصت داد"
    تازه ترین اخبار