امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۷:۰۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27293
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نماینده خوزستان در پایان مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز امید کشور، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی میز استان  اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنج‌شنبه (دوم شهریورماه) به مدت سه روز در قزوین برگزار شد. وی بیان‌کرد: ‌خوزستان…

    نماینده خوزستان در پایان مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز امید کشور، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی میز استان  اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنج‌شنبه (دوم شهریورماه) به مدت سه روز در قزوین برگزار شد.

    وی بیان‌کرد: ‌خوزستان در این مسابقات با سه بازیکن شرکت کرده بود که درنهایت فقط سروش امیری‌نیا توانست در مکان پنجم بیاستد.

    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان‌کرد: امیری‌نیا توانست از رقابت‌های آزاد به دسته یک راه پیدا کند و از این دسته نیز موفق شد به دسته برتر امید کشور صعود کند.

    وی ادامه‌داد: ‌او با صعود به دسته برتر امید کشور، می‌تواند در مسابقات انتخابی تیم‌ملی این رده ‌سنی شرکت کند. ۱۶ تنیسور برتر رده سنی امید کشور به رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی دعوت می‌شوند.

    بخشنده خاطرنشان‌کرد: این مسابقات در مرحله اول به صورت دوره‌ای، در مرحله دوم به صورت حذفی و در مرحله سوم نیز به صورت دوره‌ای برگزار شد.

    وی با بیان این‌که در این رقابت‌ها چند تنیسور خوب ایران حضور داشتند، افزود: مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار بود. سطح بازی‌های دسته برتر این رده ‌سنی، تقریبا به سطح مسابقات دسته برتر رده ‌سنی بزرگسالان نزدیک است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازیکن خوزستانی جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم‌ملی امید را کسب کرد"
    تازه ترین اخبار