امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۷:۰۶  آخرین بروزرسانی : شهریور ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27375
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مسابقات آزاد کره جنوبی دقایقی پیش قرعه شد و بازیکنان شرکت کننده حریفان خود را شناختند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عمرانی در تیم منتخب جوانان ittf  قرار گرفتو پیتر کارلسون محسن شیشه گرها را  بعنوان مربی یکی از دو تیم منتخب ittf در اپن جهانی کره جنوبی  معرفی کرد. قرعه کشی…

     

     

    قهرمان خوش اخلاق ایران

    مسابقات آزاد کره جنوبی دقایقی پیش قرعه شد و بازیکنان شرکت کننده حریفان خود را شناختند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عمرانی در تیم منتخب جوانان ittf  قرار گرفتو پیتر کارلسون محسن شیشه گرها را  بعنوان مربی یکی از دو تیم منتخب ittf در اپن جهانی کره جنوبی  معرفی کرد.
    قرعه کشی مسابقات مقدماتی تیمی اپن جهانی کره جنوبی انجام شد.ittf بازیکنان را در غالب ۲ تیم در این مسابقات شرکت داد و پوریا عمرانی بازیکن خوب تیم ملی کشورمان با NIELSEN از دانمارک و onaolapo ojo از نیجریه هم تیمی شد.
    پس از قرعه کشی مسابقات تیمی جوانان پسر این تیم که یکی از دو تیم ittf میباشد در جدول شماره۱ که تیم های قدرتمند کره جنوبیA و ژاپنA حضور دارند قرار گرفت و با توجه به تیم های قدرتمندی که در گروه یک حضور دارند این تیم کار بسیار سختی را در جهت صعود از گروه خود خواهد داشت.
    این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است و تیم های بسیار خوبی که از بازیکنان قدرتمندی مانند کره جنوبی،چین تایپه،ژاپن،هنک کنگ،برزیل و کشور های دیگر در این رقابت های اپن جهانی شرکت کرده اند.
    همچنین دیگر تیم منتخب جوانان ittf را بازیکنان برزیل و بلژیک تشکیل داده که در گروه ۲ قرعه کشی شده که بنظر میرسد با توجه به اینکه در آن گروه بازیکنان تیم مشترک ایتالیا،تایلند،کره جنوبی و تیم کره جنوبیD و تیم منتخب ittf حضور دارند کار آسان تری را نسبت به تیمی که پوریا عمرانی در آن حضور دارد را خواهند داشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اُپن کره جنوبی/نتایج قرعه کشی مسابقات"
    تازه ترین اخبار