امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۶:۴۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27410
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با توجه به رسیدن وپخش مسائل و مشکلات مدیریتی تنیس روی میز کشور شایعه دامنه تغییرات شکل واقعی تر بخود گرفته و با توجه به آنچه هم اکنون در وزارت ورزش و جوانان و مجلس شورای اسلامی در حال جریان است ،این تغییرات شیب تندتر و سرعت بیشتری بخود گرفته است. جامعه بی ریا و…

    با توجه به رسیدن وپخش مسائل و مشکلات مدیریتی تنیس روی میز کشور شایعه دامنه تغییرات شکل واقعی تر بخود گرفته و با توجه به آنچه هم اکنون در وزارت ورزش و جوانان و مجلس شورای اسلامی در حال جریان است ،این تغییرات شیب تندتر و سرعت بیشتری بخود گرفته است.

    جامعه بی ریا و بی ادعای تنیس روی میز انتظار فرافکنی یا بزرگنمایی در باره نوشاد عالمیان وحتی ندا شهسواری را ندارد و نداشته است اما سوال این است که اگر نوشاد از قهرمانانی همانند عبد ولی و بوکسور های تیم ملی بهتر و قوی تر بازی نکرده است اما یقینا کمتر از آنان نبوده است!

    چرا هر چه کم محلی و توسری خوردن و مشکل سازی و تهمت زنی و حذف و در نهایت بدبختی است باید در تنیس روی میز کشور اتفاق افتاده و بیافتد؟

    حذف لیموچی با تهمتهای آنچنانی و بعد صحنه سازی های متمادی و در نهایت انجام مصاحبه هایی مبنی براینکه مشکل لیموچی سهمیه بندی کمیته ملی المپیک بوده نه……! نه تنها کارنامه سیاه تر از سیاه برخی افراد را پاک نمیکند بلکه با این کارها بصورت علنی خود را در مقابل خدواند قرار خواهیم داد.

    آیا واقعا کسی در این مملکت باور میکند که مشکل حذف و در نهایت نرفتن لیموچی به المپیک لندن بحث سهمیه بندی و محدود کردن کمیته ملی المپیک یا….بوده است؟ یعنی انصافا و بینی و بین الله هیچ چیز دیگری در این ماجرا دخیل نبوده است؟

    چناننچه با ساده لوحی فرض کنیم این ماجرا درست بوده باشد باز هم فدراسیون و مسئولین اصلی آن در این ماجرا مقصر اصلی بوده ونمیتوانند از این تقصیر ها شانه خالی نمایند زیرا چرا تمام این محدویتها باید برای تنیس روی میز ایجاد شود؟؟؟آیا دیواری کوتاه تر از دیوار بی در و پیکر ما وجود نداشته و ندارد؟

    به محض روی کار آمدن فدراسیون جدید آکادمی اصلی تنیس روی میز را از دست صاحب خانه که همانا بازیکنان مظلوم و شریف این رشته بوده با پارتی بازی و لابی گری از سوی دیگران از یک طرف و از دیگر سو با کند بودن تیغ مدیران فدراسیون و ندانم کاری آنان و بله چشم قربان گفتن نسبت به نیروهای بالادستی برای حفظ موقعیت بیشر از چنگ ما بیرون شد.

    رئیس برخی فدراسیونها بخاطر اینکه حق مربی یا حتی پیشکسوتهای این رشته جهت اعزامها تضییع نگردد از رفتن به المپیک لندن امتناع کرده تا صاحبان حق و حقیقت رشته های مورد نظر به این رویداد تاریخی اعزام گردند.

    اما رئیسان برخی فدراسیونها از جمله تنیس روی میز همانگونه که در رسانه ها و حتی صداو سیما بارها به آن اشاره گردید در صف اول رژه روندگان لندن بصورت غیر ضروری در جلوی دوربین ها با خوشحالی و افتخار رژه رفتند.

    آیا وقتی خبر نرفتن سیما لیموچی به لندن به گوش آقایان دانا و آنانی که خود را به بی خبری می زنند رسید چه کار معتبر و دفاعی از این بانوی کاردان انجام دادند؟

    نه تنها کاری برای این بانو انجام نشد بلکه از درون فدراسیون و آن کشای جادویی مسئله ساز برعلیه ایشان بصورت مرتب و مکرر پرونده سازی و جو سازی های بیهوده و خانه خراب کن گردید!

    حالا لیموچی به کوری چشم حقیران بیدرد و منفعت طلب به لندن رسیده و آبروی آنانی را که در صدد خدشه دار کردن این بزرگوار ارزشمند بودند تحت شعاع قرار داده و به لطف خدا می رود تا یکی از دلایل اصلی تغییرات اساسی در این رشته محسوب گردد(این موضوع به جاهای غیر قابل بازگشت رسیده است).

    پس چه شد ؟لیموچی یک شبه از فرش بازهم به جایگاه واقعی خود یعنی عرش رسید؟

    پس آ ن همه هیاهو و جنجالها بر علیه او از کدام اتاق فکرِ بی فکر نشات و سرچشمه گرفته بود؟

    راستی کسی باور میکند که مشکل؛ سهمیه بندی کمیته المپیک بوده است؟

    از لیموچی گذر کرده که این بحث در منابع و مراکز بالادستی در حال پیگیری اساسی و اصولی است!

    چرا و به چه علت در برنامه تقدیر از قهرمانان المپیکی باز هم صدا و سیما چهره رئیس فدراسیون را بارها پخش میکند اما باز هم طبق معمول خبری از نوشاد ویا حتی از ندا شهسواری نیست؟

    تنیس روی میز کشور را به نام صاحبان اصلی آن می شناسند نه مدیران غیر پینگ پنگی و اصولا سیاسی آن!

    چه لزومی دارد رئیس یک فدراسیون بدون قهرمانان آن حوزه در این مراسم حضور داشته باشد؟

    بارها و بارها از این اتفاقات این چنینی افتاده وهربار با یک فرافکنی از زیر بار آن بیرون رفته اند!

    حتما این بار نیز بهانه را دعوت نکردن از نوشاد ویا در دسترس نبودن او باید عنوان کنیم؟!

    لطفا دنبال بهانه ای جدی باشید که کمی حنای آن رنگین تر وماندگار تر از قبل باشد.

    وضعیت تنیس روی میز کشور آنقدر نامتعادل شده که فوتبالیستها و برنامه اختصاصی به آن باید از سوراخ سمبه های فراوان آن خبرهای آن چنانی پخش نماید.

    حتی اگر از نوشاد به هر عنوان دعوت بعمل نیامده باشد دلیلی ندارد که رئیس یک فدراسیون که از قهرمانان او در این جلسه کسی حضور ندارد شرکت نماید.

    متاسفانه این حضورها رنگ وبوی حفظ صندلی و…به خود گرفته و…..

    یادمان باشد دفاع غیر ابزرای از نوشاد عالمیان و ندا شهسواری دفاع از ارزشهای  حقیقی این رشته است!

    در همین جا از دوست عزیزم جناب آقای فردوسی پور گرامی که بدون هیچ چشمداشتی به این موضوع در برنامه خود بصورت شفاف و روان اشاره کردند تشکر و قدردانی ویژه مینمایم.

    عادل جان خیلی آقایی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "مشکلات تنیس روی میز به برنامه نود کشیده شد!"
    1. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام .. امیدواریم روزی اگاهان و شجاعان در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند. و برنامه پربیننده نود یکبار ۹۰ دقیقه را به تنیس روی میز اختصاص دهد البته با اجازه بزرگتر ها …تا …..ششود هر که در او غش باشد..زنده بودن این برنامه بهترین قاضی است…باز هم شکر


    تازه ترین اخبار