امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۸:۳۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27467
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار‌کرد: این رقابت‌ها از روز یکشنبه (پنجم شهریورماه) به مدت دو روز در سالن تنیس روی میز استادیوم تختی اهواز برگزار شد. وی بیان‌کرد: در این مسابقات بیش از ۷۰ تنیسور حضور…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار‌کرد: این رقابت‌ها از روز یکشنبه (پنجم شهریورماه) به مدت دو روز در سالن تنیس روی میز استادیوم تختی اهواز برگزار شد.

    وی بیان‌کرد: در این مسابقات بیش از ۷۰ تنیسور حضور داشتند که با شرکت این تعداد بازیکن، رقابت‌ها در حد بازی‌های قهرمانی کشور برگزار شد و از سطح بالایی برخوردار بود.

    نایب‌رییس هیات تنیس‌روی میز خوزستان درخصوص نفرات برتر این مسابقات گفت: در این رقابت‌ها بهاره بابادی‌وند از اهواز، زهرا علوی از ماهشهر، فرزانه کرم‌زاده، رضوان کشاورزی، ساینا آل‌مسکور، فاطمه بهجت و سعیده هویزه هر پنج نفر از اهواز و آرمینا هدایتی از ماهشهر، هشت بازیکنی هستند که طی این مسابقات دسته یکی شدند.

    وی عنوان‌کرد: شش نفر برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور که از هشتم شهریورماه به مدت سه روز به میزبانی ساوه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

    لیموچی یادآور‌شد: علوی جزو بازیکنان دسته یک کشور می‌باشد و پیش از این توانسته بود به صورت جداگانه سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورد.

    وی خاطرنشان‌کرد: امیدواریم سه یا چهار بازیکن استان در رقابت‌های قهرمانی کشور، دسته یکی شوند.

    نایب‌رییس هیات تنیس‌روی میز خوزستان درباره رقبای تیم استان در این مسابقات عنوان‌کرد: تنیسورهای آذربایجان شرقی، گلستان، کرمانشاه، گیلان و اصفهان از حریفان اصلی ما هستند.

    وی در پایان یادآورشد: در صورت انصراف هر بازیکن برتر این مسابقات، برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور از تنیسورهای رده‌های بعدی انتخاب می‌کنیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خوزستان/شرکت بانوان استان در مسابقات کشوری"
    تازه ترین اخبار