امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۲:۳۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27492
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تیم ملی جوانان تنیس روی میز گفت: قهرمانی در مسابقات آزاد و رده بندی دسته برتر امید انگیزه ای شد تا به کسب سومین قهرمانی ام بیندیشم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،آروین رویین تن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: بعد از مسابقات جام رمضان در فارس که موفق…

    بازیکن تیم ملی جوانان تنیس روی میز گفت: قهرمانی در مسابقات آزاد و رده بندی دسته برتر امید انگیزه ای شد تا به کسب سومین قهرمانی ام بیندیشم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،آروین رویین تن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: بعد از مسابقات جام رمضان در فارس که موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم دومین قهرمانی ام را در رقابتهای آزاد و رده بندی دسته برتر جوانان زیر ۲۱ سال به دست آوردم که بسیار برایم ارزشمند است و برای رسیدن به آن تلاش زیادی کردم.

    وی تصریح کرد: از ماهها قبل در شیراز، زادگاهم به همراه میعاد مکیف مربی ام برای این بازی ها تمرین کرده بودم و خوشبختانه موفق شدم به عنوان تنها نماینده از شهر فارس اول شوم .

    وی درباره تاثیر حضور نداشتن پوریا عمرانی پینگ پنگ باز مطرح رده سنی جوانان، در قهرمان شدنش بیان کرد: پوریا عمرانی برای حضور در اردوی فدراسیون جهانی در کره جنوبی بود و در این مسابقات شرکت نداشت اما به جرات می گویم که حضورش در اول شدن من مانعی ایجاد نمی کرد.

    رویین تن مدعی شد: به نظر من بازیکنانی مثل شایان ملکی، علیرضا ملارجبی و امین میرالماسی حریفان قدرتمندی نسبت به عمرانی برای من بودند به خصوص میرالماسی که عنوان دوم این رقابتها را کسب کرد و فکر می کنم جدی ترین رقیبم محسوب می شد.

    بازیکن ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: رقابتهای امسال در سطح بالایی برگزار شده بود و بازیهای سختی را پشت سر گذاشتیم من در سال گذشته عنوان سومی این پیکارها را کسب کرده بودم و اول شدنم در رقابتهای امسال انگیزه بالایی به من داد تا با روحیه بهتر برای موفقیت در رقابتهای رده بندی دسته یک بزرگسالان تمرین کنم تا موفق شوم سویمن قهرمانی ام را نیز به دست آورم.

    رویین تن درباره زمان برگزاری این رقابتها بیان کرد: قرار است این پیکارها ۱۷ شهریور ماه برگزار شود و امیدوارم بتوانم در آنجا خوب ظاهر شوم.

    شایان ذکر است در رقابتهای تنیس روی میز دسته برتر زیر ۲۱ سال بعد از رویین تن، امین میر الماسی، علیرضا ملارجبی، هادی صبحی و سروش امیری نیا به ترتیب مقامهای دوم تا پنجم را کسب کردند.

    ایمان گلشاهی، علیرضا امراء، شایان ملکی، احمد رضا عبادی پور و نعیم نو بخت در جایگاه ششم تا دهم ایستادند که نفرات اول تا دهم در دسته برتر باقی ماندند و نفرات بعدی به مسابقات آزاد سقوط کردند./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "روئین تن:به دنبال کسب سومین قهرمانی ام هستم"
    1. مرتضی موغلی گفت:

      با سلام.آروین عزیز (محمدعلی) انشاالله سومین مقام قهرمانی خود را بدست آوری.
      به امید موفقیت هرجه بیشتر برای خود، خانواده و جامعه پینگ پنگ فارس

    2. محمود درخشان گفت:

      باسلام و عرض ارادت. جناب روئین تن عزیز،امیدوارم در کسب سومین قهرمانی، خداوند بزرگ ، یاریتان کندو به آرزوی خود برسید. موفقیت شما مایه سرافرازی همه پینگ پنگ بازان ایران زمین بویژه هم استانیهای شماست.
      محمود درخشان رییس هیئت پینگ پنگ شهرستان لامرد، جنوب فارس


    تازه ترین اخبار