امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۶:۳۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27529
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نماینده پینگ پنگ کشورمان از صعود به دور دوم رقابت‌های جوانان کره‌جنوبی بازماند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در ادامه رقابت‌های اپن جوانان کره جنوبی امروز پوریا عمرانی، تنها نماینده کشورمان دراین رقابت‌ها در مسابقات دونفره و انفرادی به میدان رفت. در مسابقات دونفره تیم مشترک پوریا عمرانی و اوناولوپا از نیجریه به…

    نماینده پینگ پنگ کشورمان از صعود به دور دوم رقابت‌های جوانان کره‌جنوبی بازماند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در ادامه رقابت‌های اپن جوانان کره جنوبی امروز پوریا عمرانی، تنها نماینده کشورمان دراین رقابت‌ها در مسابقات دونفره و انفرادی به میدان رفت.

    در مسابقات دونفره تیم مشترک پوریا عمرانی و اوناولوپا از نیجریه به مصاف پارک چان و جانگ ووجین از کره جنوبی رفتند و در نهایت کره‌ای‌ها موفق شدند ۳ بر یک به پیروزی برسند و باعث حذف تیم عمرانی از مسابقات دونفره شوند.

    در مسابقات انفرادی نیز پوریا عمرانی روز گذشته در اولین دیدار برابر ون وی چیه از کره جنوبی و رنکینگ ۵۶ جهان رفت. عمرانی درحالی که از وی ۲ بر یک پیش بود بازی را ۳ بر ۲ واگذار کرد.

    در بازی دوم نماینده کشورمان به مصاف سونگ ون کیم، دیگر پینگ پنگ باز کره‌ای و دارنده رنکینگ ۶۶ جهان رفت و ۳ بر ۲ مغلوب حریف خود شد. عمرانی در این دیدار موفق شد گیم های اول را ۱۲ بر ۱۰ و چهارم را ۱۱بر ۹ به نام خود ثبت کند تا مسابقه به گیم پنجم کشیده شود، اما در این گیم با نتیجه نزدیک ۱۳ بر ۱۱ به حریف خود باخت تا از صعود باز بماند.

    امروز همچنین مسابقات انفرادی در قسمت بازنده ها آغاز و پوریا عمرانی در اولین مسابقه موفق شد دیوید فیلدینگ با رنکینگ ۴۹۳ جوانان جهان از استرالیا را با حساب ۳ بر صفر از پیش بردارد. عمرانی با امتیازات ۱۱ بر ۶ ،۱۱ بر ۲ و ۱۱ بر ۵ مقابل حریف خود به برتری رسید.

    عمرانی در دومین بازی خود بعد از ظهر امروز به مصاف کیم یونگ هو با رنکینگ ۲۴۶ از کره جنوبی می‌رود.

    مسابقات اپن دایجون کره جنوبی امروز به پایان می رسد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اپن کره جنوبی/عمرانی از صعود به دور بعد باز ماند"
    تازه ترین اخبار