امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۲:۳۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27549
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رامین علی پور از اهواز قهرمان مسابقات تنیس روی میز دسته ۱ بزرگسالان استان خوزستان شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این مسابقات طی در روزهای ۹ و ۱۰ شهریور ۹۱ و با حضور ۱۳۰ نفر از ورزشکاران شهرهای رامهرمز – شوش – ایذه – بهبهان –امیدیه– دزفول – آبادان – ماهشهر –…

    رامین علی پور از اهواز قهرمان مسابقات تنیس روی میز دسته ۱ بزرگسالان استان خوزستان شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این مسابقات طی در روزهای ۹ و ۱۰ شهریور ۹۱ و با حضور ۱۳۰ نفر از ورزشکاران شهرهای رامهرمز – شوش – ایذه – بهبهان –امیدیه– دزفول – آبادان – ماهشهر – هندیجان – شوشتر و اهواز در ۴۰ گروه ۳ و ۴ نفره برگزار شد . پس از آن مسابقات به صورت حذفی ادامه پیدا کرد و نهایتاً ۷ نفر اول مسابقات آزاد به دسته ۱ استان راه یافتند .

    سرانجام پس از انجام ۳۵۲ مسابقه انفرادی آقای رامین علی پوراز اهواز بدون شکست به مقام قهرمانی دست یافت و آقایان جمال فتاحی از اهواز دوم ، پوریا اردشیری از اهواز سوم ، مصطفی انصاری دزفولی از اهواز چهارم شدند که این ۴ نفر به مسابقات دسته برتر استان که مسابقات آن طی هفته های آتی برگزار خواهد شد راه یافتند.

    مسابقات از ساعت ۳۰/۹ صبح مورخ ۹/۶/۹۱ آغاز و در ساعت ۱۸ مورخ ۱۰/۶/۹۱ به پایان رسید ، در طول برگزاری این مسابقات ۳۵۲ مسابقه برگزار شد ضمناً اولین باری بود که مسابقات بیش از ۵/۱ روز بطول می انجامد .

    در پایان این مسابقات به نفرات برتر این مسابقات از سوی هیأت تنیس روی میز استان خوزستان هدایای نقدی به نفرات برتر این مسابقات اهداء شد و به نفر سوم امیدهای استان آقای نیما سلیمانی نیز که در این مسابقات حضور داشت جایزه نقدی مسابقات امید اهداء شد و به نفرات اول و دوم امید استان که در دسته برتر بزرگسالان استان حضور خواهند داشت هدایایی در مسابقات برتر استان اهداء خواهد شد .

    نکته قابل توجه این مسابقات شکست جمشید نوروزی اصل از محمد داودی راد بازیکن اهوازی بود که بازیهای بسیار زیبائی نیز از خود به نمایش گذاشت ولی نتوانست به جمع نفرات راه یافته به دسته یک استان بپیوندد .

    هیأت تنیس روی میز استان خوزستان از تمام مربیان ، سرپرستان ، ورزشکاران ، داوران زحمتکش و کلیه کسانی که در برگزاری این مسابقات متحمل زحمت شدند صمیمانه تشکر و قدردانی مینماید .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خوزستان/رامین علی پور قهرمان مسابقات دسته یک بزرگسالان شد"
    1. بخشنده گفت:

      با سلام
      جا دارد تبریک صمیمانه خود به ۴ نفر برتر دسته ۱ استان آقایان رامین علی پور ، جمال فتاحی ، پوریا اردشیری و مصطفی انصاری که بازیهای بسیار زیبائی از خود به نمایش گذاشتند عرض کنم و برای همگی آرزوی موفقیت بیش از پیش را دارم و بوجود این عزیزان افتخار میکنیم زیرا از بازیکنان بسیار با اخلاق ما هستند ، انشاالله همیشه زنده و پاینده باشند .

    2. با سلام
      اقا تبریک تبریک


    تازه ترین اخبار