امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۶:۳۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27566
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نفرات راه یافته به دسته برتر تنیس روی میز جوانان کشور معرفی شدند  مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز جوانان پسر کشور با معرفی نفرات برتر در سنندج پایان یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان و شماری دیگ از مدیران، نفرات برتر…

    نفرات راه یافته به دسته برتر تنیس روی میز جوانان کشور معرفی شدند

     مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز جوانان پسر کشور با معرفی نفرات برتر در سنندج پایان یافت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان و شماری دیگ از مدیران، نفرات برتر مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز کشور در سنندج معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

    در رقابت های آزاد که با حضور ۱۱۶ ورزشکار از ۲۵ استان در خانه پینگ پنگ سنندج به میزبانی هیئت استان کردستان برگزار شد ۱۱ بازیکن به دسته برتر جوانان کشور صعود کردند که با پنج بازیکن دیگردسته برتر به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت پس از انجام ۱۲۰مسابقه سروش امیری نیا از خوزستان با کسب ۱۴ برد و یک باخت و کسب ۲۹ امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

    مهدی نجفی از قزوین و امیرحسین صدیق از تهران هر کدام با ۲۶ امتیاز در رده های دوم و سوم این دوره از مسابقات در استان کردستان قرار گرفتند.

    در پایان سجاد حسینی از اصفهان، متین لطف الله نسبی و محمد پارسا جنتی از کردستان، نعیم نوبخت از مازندران، حامد باشت باوی از خوزستان، آرمان حاجی از تهران، مهدی بیگدلی از قزوین، عماد سهرابی از تهران، امیر حسین رهگذر از البرز، عرفان قرانی از تهران، علی گله داری از خوزستان، مهدی جلیل از فارس و مهرداد دهستانی از البرز عنوان های چهار تا شانزدهم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

    بر اساس اعلام مسئولان برگزاری این رقابت ها نفرات اول تا دهم در دسته برتر باقی می مانند ولی نفرات ۱۱ تا ۱۶ رده بندی این مسابقات به رقابت های آزاد سقوط کردند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سنندج/مسابقات آزاد و دسته برتر جوانان پسر کشور"
    تازه ترین اخبار