امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۹:۳۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2763
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با پایان مسابقات سوشو  نتایج زیر به دست آمد:  ما لونگ بیست و دو ساله که در سال ۲۰۱۰ مصدوم شده بود ، دیروز با پیروزی بر ژانگ ژیک، قهرمان جام جهانی، بازگشت خود را به جهان اعلام کرد. ما لونگ با یک بازی تماشایی ، ژانگ ژیک را در ۶ گیم (۱۱-۸, ۹-۱۱, ۱۲-۱۰,…

    با پایان مسابقات سوشو  نتایج زیر به دست آمد:
     ما لونگ بیست و دو ساله که در سال ۲۰۱۰ مصدوم شده بود ، دیروز با پیروزی بر ژانگ ژیک، قهرمان جام جهانی، بازگشت خود را به جهان اعلام کرد.
    ما لونگ با یک بازی تماشایی ، ژانگ ژیک را در ۶ گیم (۱۱-۸, ۹-۱۱, ۱۲-۱۰, ۱۰-۱۲, ۱۱-۷, ۱۱-۵) مغلوب کرد. با این برد ما لونگ پنجمین برد خود را مقابل ژانگ ژیک رقم زد.
    پیش از این ما لونگ، بر مرد اول ژاپن، جون میزوتانی غلبه کرده بود و ژانگ ژیک شگفتی ساز این مسابقات را با شگفتی شکست داده بود.
    در دوبل نیز ترکیب ما لین/ ژانگ ژیک با پیروزی بر ترکیب وانگ هائو/ ما لونگ به مقام اول دست یافتند.
    ژانگ ژیک که بعد از جام جهانی تا کنون در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده بود، گفته است: ما لونگ من را به خوبی می شناخت و خوب توانست من را شکست دهد. من از مقام دوم انفرادی و اول دوبل راضی هستم.
    ما لونگ گفت: من بسیار خوشحال هستم که توانستم قهرمان تازه جهان را شکست دهم. من احساس می کنم الان به اعصابم تسلط بیشتری دارم. من واقعا برای این بازی آماده شده بودم و از این برد بسیار خوشحالم.
    ما لونگ بیست و دو ساله بعد از سامسونو (با ۲۳ مقام) ، وانگ لیچین (با ۲۱ مقام)، ما لین (با ۲۰ مقام)، تیمو بول (با ۱۸ مقام) و وانگ هائو (با ۱۲ مقام) در رتبه ششم قرار دارد.
    او فقط ۲۲ سال دارد شاید تا چند سال دیگر به این بازیکنان برسد.
    شاید اگر ما لونگ مصدوم نبود و یا یک ساعت قبل از بازی اش با وانگ هائو در بازی دوبل شرکت نمی کرد حال او به جای ژانگ ژیک اول جهان بود.
    به نظر می رسد ین ان، شگفتی این مسابقات، ستاره ای تازه در دنیای تنیس روی میز می شود (او هم اکنون فقط ۱۹ سال دارد) و احتمال زیادی وجود دارد که مانند ما لونگ و ژانگ ژیک پله های ترقی را طی کند و به رنکینگ خوب دست یابد. باید دید چه می شود.
    اما تیمو بول کجاست؟
    دو احتمال وجود دارد: ۱- او در حال آماده شدن برای المپیک ۲۰۱۲ است ۲- از درد شدید کمر و یا مصدومیت دیگر رنج می برد. که اگر این درست باشد به احتمال زیاد تیمو بول مجبور به بازنشستگی است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات سوشو -چین"
    تازه ترین اخبار