امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۴:۴۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27630
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی پینگ پنگ جوانان بیرجند بمناسبت عید فطر با حضور ۱۶ پینگ پنگ باز بصورت دوحذفی برگزار و در پایان امیر حسین عباسپور و امیر حسین رفیعی اول و دوم و حسن چمنی و حسین چمنی سوم مشترک شدند . مسوول برگزاری مسابقات نیز محمدرضا عباسپور بود ….

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات قهرمانی پینگ پنگ جوانان بیرجند بمناسبت عید فطر با حضور ۱۶ پینگ پنگ باز بصورت دوحذفی برگزار و در پایان امیر حسین عباسپور و امیر حسین رفیعی اول و دوم و حسن چمنی و حسین چمنی سوم مشترک شدند .

    مسوول برگزاری مسابقات نیز محمدرضا عباسپور بود . در مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نونهالان نیز که با حضور ۱۰ ورزشکار برگزار شد ، امیر حسین عباسپور و علیرضا تهوری مقام های اول و دوم و پویا احراری و امید هدایتی زاده مقام سوم مشترک را بدست آوردند .

    مسوول برگزاری این مسابقات حسین رفیعی بود . مسابقات پینگ پنگ نوجوانان نیز با حضور ۱۰ بازیکن بصورت دو حذفی برگزار و امیر حسین عباسپور و میلاد بهروزیان اول و دوم شدند و سینا احراری و امید هدایتی زاده مشترکاً سوم شدند . مسوول برگزاری این مسابقات نیز حسین رفیعی بود .

    ***************************************************************

    حضور پینگ پنگ باز استان در مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه های کشور

    امیر حسین عباسپور فرد پینگ پنگ باز نونهال استان و عضو تیم پینگ پنگ نونهالان دانشگاه آزاد اسلامی تهران برای حضور در مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه های کشور که ۱۳ و ۱۴ شهریور ماه برگزار می شود عازم استان همدان خواهد شد .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دوخبر از خراسان جنوبی"
    تازه ترین اخبار