امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۲:۰۶  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27647
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی ایرانی که از سوی کارسون مربی برجسته جهان هدایت تیم مشترک فدراسیون جهانی تنیس روی میز را به عهده گرفته بود گفت: هدایت در کنار کارسون تجربه بسیار خوبی بود اما در ابتدا نمی دانستم چه پیش خواهد آمد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه…

    مربی ایرانی که از سوی کارسون مربی برجسته جهان هدایت تیم مشترک فدراسیون جهانی تنیس روی میز را به عهده گرفته بود گفت: هدایت در کنار کارسون تجربه بسیار خوبی بود اما در ابتدا نمی دانستم چه پیش خواهد آمد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تصریح کرد: پس از برگزاری یک هفته اردو بین بازیکنان منتخب فدراسیون جهانی تنیس روی میز دررده سنی جوانان در کره جنوبی، مسابقات تیم مشترک فدراسیون جهانی و کره جنوبی برگزار شد که من از بین مربیان دیگر حاضر در کره جنوبی از سوی پیتر کارسون انتخاب شدم تا هدایت یکی ازدو تیم مشترک فدراسیون جهانی رابرعهده بگیرم .

    وی تصریح کرد: در تیمی که من هدایت آنها را برعهده گرفتم پوریا عمرانی و بازیکنانی از کشورهای دانمارک و نیجریه حضور داشتند.

    شیشه گرها درباره اینکه تا چه حد این کار برایش دشوار بود بیان کرد: در ابتدا چون تجربه این کار نداشتم نمی دانستم چه پیش خواهد آمد اما رفته رفته با اوضاع هماهنگ تر شدم و هر چه از بازیهای می گذشت من با قوت بیشتری مربیگری می کردم .

    وی در پاسخ به اینکه تا چه حد سبک بازی بازیکنان تیمش با یکدیگر متفاوت بود، گفت: سبک بازیکنان من با وجود اینکه از ۳کشور مختلف بودند تفاوت زیادی با یکدیگر نداشت و آنها مانند عمرانی بازی می کردند محسن شیشه گرها مسافرت کره جنوبی را مثبت ارزیابی کرد: حضور در اردوی کره جنوبی و بعد از آن رقابتهای تنیس روی میز اپن جوانان، تجربه بسیار خوبی برای من بود من در این سفر ارتباط با مربیان دیگر را تجربه کردم به علاوه اینکه حضور در کنار کارلسون که مربی بزرگ و نام آشنای تنیس روی میز است بسیار جذاب بود.

    مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز درباره مسابقات اپن جوانان و نوجوانان کره جنوبی که بلافاصله بعد از رقابتهای مشترک IHF با کره جنوبی برگزار شده بود اعلام کرد: در مسابقات مشترک فدراسیون جهانی تنیس روی میز با تیمملی کره جنوبی موفق شدیم ۷بر۱ کره ایها را شکست دهیم اما در رقابتهای اپن جوانان که بعد از آن برگزار شد، با وجود انجام بازیهای خوب نتوانستیم روی سکو برویم و در هشت تای پایانی بازی برتیم کره جنوبی واگذار کردیم که به قطر من خستگی ناشی از پشت سر هم برگزار شدن رقابتها در بازی بازیکنان و نتیجه نگرفتن آنها نقش مؤثر داشت./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محسن شیشه گرها: هدایت تیم مشترک (ittf) در ابتدا سخت بود"
    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      احتراما؛مطمئناآقای کارلسون سوئدی تیم قوی و برتر را سهم خود دانسته و تیم درجه بعدی را به دیگر مربیان از جمله آقای شیشه گرها خواهد داد.
      از اول هم معلوم بود که تیم آقای شیشه گرها تیم درجه اولی نیست وتیم آقای کارلسون قوی تر خواهد بود….
      با تشکر


    تازه ترین اخبار