امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۹:۰۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27754
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با تشکر از حضورتان در شهرستان مهریز و قابل دانستن فعالیت ها و اهداف این هیات درجهت ارتقا سطح پینگ پنگ شهرستان. لطفا نظرتان را از مدت حضوری که بعمل رساندید و از نزدیک با عملکردهای این بندگان حقیرآشنا شدید ذکر بفرمایید   امید که دوره کوتاه مدت مفید بوده باشد . ممنون از بابت…

    با تشکر از حضورتان در شهرستان مهریز و قابل دانستن فعالیت ها و اهداف این هیات درجهت ارتقا سطح پینگ پنگ شهرستان. لطفا نظرتان را از مدت حضوری که بعمل رساندید و از نزدیک با عملکردهای این بندگان حقیرآشنا شدید ذکر بفرمایید

     

    امید که دوره کوتاه مدت مفید بوده باشد . ممنون از بابت میزبانی.اما نکات برجسته به نظر من شامل این موارد بود ۱-همدلی بین کادر هیات ۲- جوان بودن و همگی پینگ پنگی و ورزشکار بودن کادر ۳-حس تمایل به اموختن و پیشرفت عالی بود ۴-مشارکت و حضور فعالانه والدین ،بی انکه در کار فنی دخالتی بکنند.۵-توانایی هماهنگی با مسئولین و جلب انها به حمایت و مشارکت عالی بود۶- استعداد یابی در سنین پایه بنحو احسن انجام شده و تعداد خردسالان از کلاس اول تا پنجم بسیار امید بخش بود۷-استیل بازی و تکنیک انها خوب و فکر میکنم مربیان با مطالب جدیدی که اموختند و با تغییرات لازم در تمرینات بتو انند اثر بخشی تمرینات را دوچندان نمایند.

    اما نکاتی هم باید مدنظر قرار گیرد-۱ ضرورت خرید و یا ساخت تجهیزات مورد نیاز -۲ توسعه روابط با اداره کل تربیت بدنی و جوانان و هیات تنیس روی میزاستان . که متاسفانه هیات استان در این شهر فاقد نقش بود و باید برای این امر تلاش بیشتری داشت .۳ -برپایی همایش استانی بین مربیان جهت انتقال تجارب.۴ -بالا بردن توان مالی هیات با جلب همفکری اموزش و پرورش و شهرداری و واحدهای تولیدی فعال و بانکها. مجددا از همه تشکر میکنم و برایتان ارزوی توفیق دارم”

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یزد/نظرآقای عمیدی در مورد فعالیت های هیات و آکادمی شهید دستغیب شهرستان مهریز‎"
    1. حسین گفت:

      استاد عمیدی دلسوز واقعی تنیس روی میز

    2. محمدرضا از مهریز(یزد) گفت:

      سلام.
      نوشته شده کلاس ادوانس بوده . من نظرم اینه که تنها افرادی حق اظهار نظر دارند که بدانند محتوای دوره چه بوده و چگونه ارائه شده و نسبت به دوره های قبلش انرا مقایسه کنند. این کار برای اولین بار اجرا شد .جو کاملا صمیمانه بود و به جزییات هم بصورت عملی و هم تئوری پرداخته شد و هیچ کدام از بخش های تئوری و عملی را بر بخش دیگر رجحان و برتری ندادیم.و بعید میدانم که دیگر به این روش ،تکراری در سطح کشور صورت پذیرد.

    3. سعید زارع زاده گفت:

      جا دارد از زحمات فرماندۀ جدید پایگاه شهید دستغیب و از اعضای هیأت تنیس روی میز آقای ابوالفضل زارع زاده و همچنین فرماندۀ سابق جناب آقای سید جابر حسینی که در اجرای این دوره واقعا همراهی نمودند تشکر و قدردانی کنیم.


    تازه ترین اخبار