امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۱:۳۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2779
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش ایمنا، در این جلسه که با حضور اعضای ستاد برگزاری این مسابقات در محل معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان برگزار شد آخرین تصمیمات در خصوص چگونگی برگزاری این رقابت ها اتخاذ و هماهنگی های لازم بین بخش های مختلف ستاداجرایی برگزاری این مسابقات صورت گرفت. چگونگی برگزاری مراسم افتتاحیه، ورود میهمانان، محل اسکان،…

    به گزارش ایمنا، در این جلسه که با حضور اعضای ستاد برگزاری این مسابقات در محل معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان برگزار شد آخرین تصمیمات در خصوص چگونگی برگزاری این رقابت ها اتخاذ و هماهنگی های لازم بین بخش های مختلف ستاداجرایی برگزاری این مسابقات صورت گرفت.
    چگونگی برگزاری مراسم افتتاحیه، ورود میهمانان، محل اسکان، محل برگزاری رقابت ها، نیروی انسانی، بیمه ورزشکاران و برگزاری مراسم تشریفات از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
    گفتنی است اولین دوره مسابقات ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهر خوانده اصفهان از ۱۵ تا ۲۲ شهریور ماه به میزبانی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
    ورود میهمانان روز پانزدهم خواهد بود و مراسم افتتاحیه این مسابقات در مجموعه فرهنگی، تفریحی باغ غدیر در تاریخ شانزدهم
    شهریور ماه برگزار می شود.
    این مسابقات با حضور ۱۱۴ ورزشکار از کشورهای ترکیه، روسیه، پاکستان، مالزی، رومانی و عراق در رشته های مختلف خصوصا تنیس روی میز برگزار می شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اصفهان آماده میزبانی از ورزشکاران شهرهای خواهرخوانده"
    تازه ترین اخبار