امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۸:۰۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27800
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه (۱۶ شهریورماه)‌به مدت دو روز در سالن انقلاب اهواز برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،وی درباره نحوه برگزاری این مسابقات گفت: رقابت‌‌ها در مرحله اول و دوم به…

     

    عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه (۱۶ شهریورماه)‌به مدت دو روز در سالن انقلاب اهواز برگزار می‌شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،وی درباره نحوه برگزاری این مسابقات گفت: رقابت‌‌ها در مرحله اول و دوم به ترتیب به صورت دوره‌ای و حذفی و در مرحله سوم نیز به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان با بیان این‌که در دوره گذشته این مسابقات بیش از ۴۰ بازیکن شرکت کرده بودند، ادامه‌داد: پیش‌بینی می‌کنم در این دوره از رقابت‌ها نیز بیش از ۴۰ تنیسور حضور پیدا کنند.

    وی خاطرنشان‌کرد:‌ معتقدم در بخش نونهالان کمی ضعیف شده‌ایم و اگر هم عملکرد مربیان استان در این رده‌ سنی بهتر نشود، بعید می‌دانم در یکی، دو سال آینده تنیسورهای استان بتوانند در مسابقات کشوری روی سکو بروند.

    بخشنده بیان‌کرد: مربیان استان باتوجه به این‌که این رده ‌سنی بسیار اهمیت دارد، باید وقت بیشتری برای کارکردن با تنیسورهای این رده بگذارند و مسابقات بیشتری نیز در باشگاه‌هایشان برای این رده‌ سنی برگزار کنند.

    وی اظهارکرد: مطمئنا اگر ما در این رده ‌سنی قوی نباشیم، در رده‌های دیگر نیز تنیسور قوی‌ نخواهیم داشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خوزستان/برگزاری مسابقات تنیس روی میز نونهالان"
    1. بخشنده گفت:

      با سلام
      بله باور کردنش سخت است ولی در مسابقات تنیس روی میز آزاد و دسته برتر نونهالان استان خوزستان ۱۰۶ نفر شرکت داشتند که این موضوع برای بنده بسیار جای خوشحالی دارد امیدوارم با تلاش بیشتر مربیان ارزشمند استانمان بتوانیم در سالهای آینده آنقدر بازیکن خردسال و نونهال داشته باشیم که براحتی قهرمانان با ارزشی از میان آنان بوجود آوریم .
      از تمام مربیان زحمتکشی که احیاناً پیامک های بنده بدست آنها نمیرسد خواهش میکنم حتماً با موبایل بنده ۹۷۱۴-۹۸۷-۰۹۱۶ تماس بگیرند تا انشاالله بتوانیم هنوز هم اطلاع رسانی خود را بهتر از قبل نموده و کاری کنیم که هر ورزشکاری از هر جای بسیار دورافتاده استان که دوست داشته باشد بتواند در مسابقات استانی شرکت نماید .
      هرگز این روز را فراموش نمی کنم زیرا سال ۸۷ تعداد شرکت کنندگان در مسابقات آزاد استان ۸ نفر بود . و ضمناً از تمام عزیزانی که با عشق در حال خدمت به فرزندان این استان هستند صمیمانه تشکر و قدردانی مینمائیم .


    تازه ترین اخبار