امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۴۲:۳۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27804
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   جدیدترین رده بندی جهانی منتشر گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این رده بندی که طبق گفته ها و پیش بینی های ما وضعیت موجود را به سوخت در حال اتمام تشبیه کرده بودیم همه چیز در حال روند منفی  و بد بیاری است.  به جز نیما عالمیان تمام ایرانیان سقوط کرده…

     

    جدیدترین رده بندی جهانی منتشر گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این رده بندی که طبق گفته ها و پیش بینی های ما وضعیت موجود را به سوخت در حال اتمام تشبیه کرده بودیم همه چیز در حال روند منفی  و بد بیاری است.

     به جز نیما عالمیان تمام ایرانیان سقوط کرده و در جدول جهانی روند منفی داشته اند.

    انتخاب اردوها و مسابقات نامناسب و غیر کارشناسی شده (عاشقان سفرهای خارجی)! یکی از دلایل اصلی این روند منفی  به نظر می رسد.

    عدم شرکت نوجوانان و جوانان در مسابقات وتورهای بین المللی در شش ماهه دوم سال یکی دیگر از دلایل اصلی این روند منفی می باشد.

     

     در بخش بانوان نیز هم از این به بعد باید شاهد یک فاجعه برای نوجوانان و جوانان باشیم وتا پایان سال به این پیش بینی محرز خواهیم رسید.

    دقیقا نوجوانان و جوانان ما همانند تیم ملی بزرگسالان که تمام توجهات  به چند نفر آن هم برای پرکردن گزارشات به بالادستی ها معطوف گردیده است به حال زار خود رها شده تا سن آنان بسوزد وبعدها آقایان در گزارشاتشان اظهار نمایند که ما دچار خلا در فلان رده شده ایم…..

    تا پایان سال حدود شش ماه تمام یعنی نیمی از سال باقی مانده است ودر این مدت شش ماه هیچ برنامه ای برای شرکت در رقابتها و یا مسابقات برون مرزی و بین المللی امتیاز آور متصور نیست!

    آقایان کمیته فنی و صاحب نظر به هوش باشید که در مدت این شش ماه شش بار دیگر رنکینگ جهانی اعلام خواهد شد!یعنی هر ماه یک بار ..لذا آیا باید در طی این شش ماه شاهد سقوط بازیکنان ملی پوش و رنکینگ دار کشور(خصوصا نوجوانان و جوانان) باشیم؟

    ای کاش ما هم کسی مانند حاج داوود داشتیم ای کاش……آخر بی کسی هم درد بدی است

    جناب رئیس تمام هزینه کردنها و تمام سفرها که تنها نقطه مثبت شما در مدت این چند سال بود در حال پس زدن و نابودی است…چرا و به چه علت؟؟؟

    باید بپذیری که مشاوران ومخبران درگوشی شما اطلاعات کاملا نادرست به شما داده و میدهند….

    پینگ پنگ در حال عقب گرد نامحدود است.

    در زیرجدول رده بندی آقایان و بانوان کشورمان آمده است:

    جدول آقایان:

    جدول بانوان:

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جدیدترین رنکینگ جهانی اعلام شد"
    1. وحید بهروزی گفت:

      با سلام

      درطول تاریخ فدراسیون تنیس روی میز این همه اعزام صورت نپذیرفته بودو بی شک برای این همه اعزام به مسابقات آزاد شورای برون مرزی مجوزی برای پرداخت ارز دولتی صادرنمیکندبلکه بخشی ازاین اعزامهابا پول همه هیاتهای ورزشی بی پول که از بازیکن خردسال گرفته تا پیشکسوت درآن سهم دارندوازسوی رئیس محترم خرج میشود انجام میگرددنکته مهم اینجاست آیادر نظام ورزش کشور هیچ نهاد نظارتی وجود ندارد که سوال کند بارعایت کدام معیار این همه اعزام به مسابقات مختلف آزاددراولویت قرار داده شده است کسانی که در این همه اعزام رادر فکر خود خطور نمیدادنداکنون بطور مستمرنه تنها بعنوان بازیکن بلکه بعنوان مربی و…باپول بیت المال مرتب به خارج اعزام میشوند ویکبار هم نشده جای خود را به یک مربی شهرستانی بدهند سوال دیگر اینکه آیا بعد از برگشت از مسابقات کدام گزارش فنی از سوی مربیان وکمیته فنی صرفا فقط جهت اطلاع اهالی تنیس روی میز ارائه ومنتشر شده است ( البته اعلام نتایج مسابقه بازیکنان که درحال حاضروظیفه اصلی فدراسیون شده انجام گرفته است ) دل همه اهالی این رشته از این همه بی نظارتی و بی توجهی وزارت ورزش و به طبع آن ازبی مهابایی رئیس فدراسیون از احتمال پاسخگویی … خون است خدا راگواه میگیردازاعزام مربی ویا بازیکن دچار حسودی نشده وازآن دسته نیستم که قبلا از سوی فدراسیونهای قبلی جزو اعزام شوندگان بوده ام بلکه با آشفتگی وضعیت مالی اکثرهیاتهای استانها،ازوضعیت نابسامان استعداد یابی و سکون کمیته آموزش ،آگاهم ومهم اینکه خروجی مثبت ولازمی رابا توجه مصارف این همه هزینه دراین اعزامها نمی بینم رئیس محترم فدراسیون بعد از قافله اعتراض بازیکنان بزرگسالان کشور(که تنهابه جهت شرکت درمسابقات لیگ باشگاهی کشور ازادامه رونداعتراض خود داری کردند)برای اینکه بقول خوشان عده ای دیگر با خود همراه سازند به تاکتیک این اعزامهای عده ای دست زدند تابه نوعی بازیکنان دیگری را آماده وجایگزین قبلی ها کنند اما باید بدانیم اگر در شرایط فعلی خود را مسئول و پاسخ گویی ندانیم قطعا روزی در پیشگاه خداوند متعال پاسخ گوی اعمال خویش خواهیم بود و خداوند متعال درجای حق نشسته است متاسفانه با سناریوی وقت کشی وزارت ورزش وهمراهی رئیس فدراسیون با آنان مطمئنا هیچ گونه تغییری ستادی در فدراسیون تنیس روی میز به وقوع نخواهد پذیرفت و بایدامیدوارانه منتظر تغییرات فرا فدراسیونی باشیم

      با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما؛بحث مربیان و سفرهای خوش آنان را از خانه به فرودگاه بین المللی امام خمینی قبلا اطلاع رسانی کرده بودیم.
        شما نباید از این آقایان عاشق سفر انتظاری داشته باشید زیرا در صورت اینکه حتی بخواهند مربی دیگر بقول شما از شهرستان اعزام نمایند از کسی استفاده خواهد شد که جزو باند آنان اما از لحاظ فنی درجه سوم نیز محسوب نخواهد شد.
        معنی واضح و مشخص فرصت طلبی این است که چون فدراسیونهای قبلی برخی افراد به سفر رفته در این فدراسیون هم باید به سفر رفت حالا به هر قیمیتی!
        با تشکر


    تازه ترین اخبار