امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۰:۲۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 27964
    ارسال خبر چاپ خبر
  • گویی قرار نیست زیرآب زنی و سرکار گذاشتن افراد و درنهایت اعتراضات و استعفاها که این روزها برای تنیس روی میز کشور به امری عادی مبدل شده است به پایان برسد. فرشید کوکبی که تاکنون علی الظاهر در گزارشات و حتی مصاحبه های مسئولان فدراسیون از او بعنوان مسئول کمیته استعدادیابی نام برده می شد…

    گویی قرار نیست زیرآب زنی و سرکار گذاشتن افراد و درنهایت اعتراضات و استعفاها که این روزها برای تنیس روی میز کشور به امری عادی مبدل شده است به پایان برسد.

    فرشید کوکبی که تاکنون علی الظاهر در گزارشات و حتی مصاحبه های مسئولان فدراسیون از او بعنوان مسئول کمیته استعدادیابی نام برده می شد استعفا داد!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از شخص آگاه و مطلع در فدراسیون ،فرشید کوکبی که تاکنون برای کمیته استعداد یابی فدراسیون تنیس روی میز کشور زحمات فراوانی کشیده است استعفا داده است.

    چنانچه افکار عمومی اطلاع داشته باشند قبل از اینکه خبر استعفای آقای کوکبی را منتشر نماییم در روزهای گذشته در این ارتباط مطالب شنیدنی و جالبی منتشر کرده بودیم…

    در این اطلاع رسانی به آقای کوکبی سفارش کرده بودیم که اگر قبول ندارند که مدارک ایشان به هیچ کدام از سفارتخانه ها ارسال نشده خودشان شخصا به سفارتخانه های مورد نظر مراجعه نموده و استعلام نمایند تا بیشتر متوجه ودر جریان اوضاع بوجود آمده قرار بگیرند.

    طبق اطلاع ما گویا ایشان با مراجعه به سفارتخانه…..متوجه این موضوع شده اند…!

    زحمات کمیته استعداد یابی را بصورت تمام قد ایشان کشیده وتمام برنامه ریزیهابا ایشان بوده اما سربزنگاه افراد نورچشمی جناب رئیس هنوز از گرد راه نرسیده به سفرهای طولانی مدت برون مرزی آنچنانی اعزام می شوند.

    جالب اینجاست که وقتی بحث مربیگری و بازیکن سازی به میان آمد برخی مربیان تازه از راه رسیده در رزومه خود نام برخی بازیکنان خردسال و نوجوان ونونهال را گنجانده بودند که بعد از چند روز با اعتراض مربیان اصلی آنان مواجه شده که آنان اعلام داشتند که این بازیکنان شاگردان آنها می باشند!

    البته برخی دیگر از افراد نیز هستند که یا سرکار هستند ویاحکما در حد یک پادو  مشغول به فعالیت می باشند…

    بدین ترتیب علاوه برکمیته های فدراسیون و جانبازان و….کمیته استعداد یابی نیز بی کس و بی یار و یاور گردید….!

    وضعیت مربیان نیز که قبلا تشریح شده است….

    آری این است وضعیت تنیس روی میز کشور!!!!

    گفتنی است فرشید کوکبی از خطه دوست داشتنی و بامعرفت کردستان وجزو اصیل خانواده تنیس روی میز کشور واز افراد علمی و دانشگاهی این رشته می باشد.

    مدیر سایت:سیدمنصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "زنجیره استعفاها همچنان ادامه دارد؛این بار کوکبی!"
    تازه ترین اخبار