امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۱:۰۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2798
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اصفهان – خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به اینکه نتیجه کمی و کیفی رقابتهای تنیس روی میز اصفهان در جام رمضان رضایت بخش بود، گفت: سطح ورزشی رقابتهای جام رمضان بالاست. احمد احسانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در رقابتهای تنیس روی میز جام رمضان، رده…

    اصفهان – خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به اینکه نتیجه کمی و کیفی رقابتهای تنیس روی میز اصفهان در جام رمضان رضایت بخش بود، گفت: سطح ورزشی رقابتهای جام رمضان بالاست.
    احمد احسانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در رقابتهای تنیس روی میز جام رمضان، رده نوجوانان و جوانان، مهرشاد پوده و سجاد حسینی از اصفهان و محمد حنطه از کاشان به ترتیب مقام نخست تا سوم را از آن خود کردند، بیان داشت: برای این رقاب‌ها جوایز نقدی نیز در نظر گرفته شده است.
    وی ادامه داد: بیشترین مقدار هدیه نقدی از طرف هیئت تنیس روی میز استان اصفهان برای برگزیدگان جام رمضان ۷۰هزار تومان است.
    دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان تعداد ورزشکاران شرکت کننده در رقابتهای تنیس روی میز جام رمضان را در رده جوانان و نوجوانان ۸۰ نفر دانست و گفت: سنین ۱۲ تا ۱۷ سال، سنین در نظر گرفته شده برای رده نوجوان و جوانان تنیس روی میز است.
    وی درباره تعداد تماشاچیان رقابتهای تنیس روی میز جام رمضان گفت: با در نظر گرفتن خانواده‌های ورزشکاران، حدود ۱۱۰نفر در جایگاه تماشاچیان نشسته و ورزشکاران را مورد تشویق قرار می‌دادند.
    احسانی گفت: ساعت برگزاری رقابتهای تنیس روی میز مشکلی برای ورزشکاران به وجود نمی‌آورد و از نظم خاصی برخوردار است.
    وی با اشاره به برگزاری رقابتهای تنیس روی میز جام رمضان در خانه اصفهان تاکید کرد: مسابقات تنیس روی میز بانوان جام رمضان در رده سنی بزرگسالان نیز در این مکان برگزار می‌شود.
    دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان اظهار داشت: رقابتهای تنیس روی میز ویژه جام رمضان با استقبال بسیار خوبی از طرف ورزشکاران و شرکت کنندگان در این رشته ورزشی برخوردار است.
    وی با بیان اینکه ازجمله دلایل استقبال ورزشکاران تنیس روی میز استان اصفهان در رقابتهای جام رمضان، اطلاع رسانی بسیار خوب این هیئت است، تصریح کرد: ایجاد دفتر مدیریت منسجم در باشگاه خانه اصفهان که در سال جاری صورت گرفت، عامل دیگر تشویق ورزشکاران تنیس روی میز برای شرکت در این رقابتهاست.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "سطح رقابتهای تنیس روی میز اصفهان در جام رمضان رضایت بخش بود"
    1. نوشین دهقانی ناژوانی گفت:

      باسلام….
      مسابقات بیشتری در اصفهان برگزار کنید.باتشکر


    تازه ترین اخبار