امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۴:۵۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 28010
    ارسال خبر چاپ خبر
  • داور بین المللی پینگ پنگ کشورمان گفت: در ایران سرداور بین المللی در تنیس روزی میز نداریم و این یک نقص بزرگ است که امیدوارم رفع شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهدی مجدالاشرافی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: سرداور بین المللی تنیس روی میز به داورانی داده می شود…

    داور بین المللی پینگ پنگ کشورمان گفت: در ایران سرداور بین المللی در تنیس روزی میز نداریم و این یک نقص بزرگ است که امیدوارم رفع شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهدی مجدالاشرافی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: سرداور بین المللی تنیس روی میز به داورانی داده می شود که تجربه بالایی داشته باشند آنها باید تجربه قضاوت در چند مسابقه بین المللی را در کارنامه فعالیت های خود داشته باشند.

     

    وی تصریح کرد: ما دو داور بلوچ در ایران داریم یکی حمیدرضا صباغیان که المپیک ۲۰۱۲ لندن را قضاوت کرد و دیگری خانم رضایی، در داشتن این مدرک معتبر داوری دو چیز اهمیت دارد یکی جوان بودن داور و دیگری تسلط او به زبان انگلیسی است اما سرداور بین المللی با این موارد متفاوت است و نبودن آن در ایران نقص است.

     

    وی که تجربه قضاوت در مسابقات بین المللی و آسیایی از جمله رقابت های ۱۲ نفر برتر آسیا را به عهده داشته است درباره وضعیت داوران ایرانی گفت: ما داوران بسیار خوبی در ایران داریم به خصوص در شهر ما کاشان همچنین البرز که به ترتیب داوران تنیس روی میز شهره هستند و امیدوارم به زودی سرداوری رقابت های معتبر بین المللی نیز به داوران خوب کشورمان که استحقاق آن را نیز دارند داده شود.

     

    مجد در حاشیه برگزاری رقابت های آزاد و رده بندی دسته یک بزرگسالان که سرداوری این رقابت ها را به عهده داشت بیان کرد: این رقابت ها به مدت ۲ روز برگزار شد و از سطح رقابت ها بسیار راضی هستم و خوشبختانه مشکل خاصی پیش نیامد.

     

    وی افزود: در این مسابقات از ۶ داور بین المللی و ۲ داور ملی استفاده کردیم که از استان های مختلف از جمله کاشان، تهران، مرکزی و البرز بوده اند.

     

    داور بین المللی کشورمان درباره پیکارهای دسته یک بزرگسالان پیشنهاد داد: به نظر من حضور ۱۶ پینگ پنگ باز در این رقابت ها زیاد بود و همین عامل باعث شد ۳ بازیکن از ادامه رقابت ها انصراف دهند اگر تعداد کمتری حاضر می شدند سطح مسابقات نیز بالاتر می رفت.

     

    وی درباره اینکه تا چه حد احتمال دارد انصراف بازیکنان به دلیل آسیب دیدگی بهانه آنها باشد برای بازی نکردن به دلیل باخت های مکرر خاطرنشان کرد: این احتمال کم است زیرا نماینده فدراسیون پزشکی، بازیکنان را معاینه می کند و در صورتی که او نیز تایید کند که ورزشکار آسیب دیده است از بازیکن انصراف کتبی می گیریم. اگر ثابت شود که خود را به مصدومیت زده است برایش مشکلات زیادی به وجود می آید.

     

    شایان ذکر است: مهدی مجد سرداوری رقابت های انتخابی سهمیه المپیک آسیای میانه را که در تهران برگزار شده بود و منجر به قهرمانی نوشاد عالمیان و ندا شهسواری و حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن شده بود را به عهده داشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مهدی مجدالاشرافی: نداشتن سرداور بین المللی پینگ پنگ نقص بزرگی است"
    1. amidi گفت:

      با سلام وقتی یکنفر در مسابقات یک رده حاضر نمیشود باید بازیها را بدون اضافه کردن نفرات دیگر دنبال کرد به چند دلیل . ۱ چون رده بعدی اگر از شهرستان باشد از کجا بداند و چگونه خود را به محل مسابقه برساند ۲ این بازیکن که مصدوم است اسمش در جدول قید و باخت فنی بخورد تا به رده پایین تر سقوط کند و جدول برای دفعات بعد دچار مشکل نشود.


    تازه ترین اخبار