امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۵:۲۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 28013
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: وقتی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان تمایلی به فعالیت من در این هیئت ندارند، اصراری برای باقی ماندن در این مسئولیت ندارم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مرتضی نیکوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در زمان مدیر…

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: وقتی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان تمایلی به فعالیت من در این هیئت ندارند، اصراری برای باقی ماندن در این مسئولیت ندارم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مرتضی نیکوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در زمان مدیر کلی رشید خدابخش از من خواسته شد تا برای ریاست هیئت تنیس روی میز به میدان بیایم.

     

    وی ادامه داد: خدابخش مدیر مثبت نگری بود و با وجود برخی مخالفت‌هایی که برای ریاست من وجود داشت، به میدان آمدم.

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به اینکه اخلاق خاص خود را دارد، تصریح کرد: فدراسیون تنیس روی میز از ابتدا موافق حضور من در هیئت اصفهان نبوده و اگر بنا باشد حمایت اداره کل ورزش و جوانان را نیز نداشته باشیم، دلیلی برای باقی ماندن در این سمت نمی‌بینم.

     

    وی افزود: تا زمانی که تصمیم به جابه‌جایی در هیئت نگیرند، در مسئولیت خود حضور دارم و کارهای هیئت بر اساس روال خود انجام می‌شود.

     

    نیکوکار با اشاره به بحث‌هایی که در مورد تغییرات آینده هیئت انجام شده است، تصریح کرد: بدون توجه به این صحبت‌ها تا زمانی که در مسئولیت باشم، به وظایفم در هیئت رسیدگی می‌کنم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان: اصراری برای ریاست هیئت تنیس ندارم"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      اقای نیکوکار صحبتی که با خبر نگار این روزنامه داشتند این بوده که هدف خدمت است و به احترام تمامی بیش از ۳۰ نفر پیش کسوتان و قهرمانان این رشته که نامه ای به مسئولین تحت عنوان جلوگیری از اقدامات ناپسندعدهای معدود که هیچ جایگاهی در این رشته ندارند و از طرفی ابلاغ مسئولیت هیات را به تایید وزارت محترم ورزش از ریاست فدراسیون دریافت کرده اند به فعالیت و خدمت به نوجوانان و جوانان این رشته ادامه خواهند داد.حال خبر نگاران چگونه اش درست می کنند بماندو خداوند قادر متعال همه را براه راست هدایت کنند انشاالله.با تشکر.


    تازه ترین اخبار