امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۱:۰۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 28024
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نفر دوم رقابت های رده بندی پینگ پنگ دسته یک بزرگسالان گفت:من در تبریز در یک سالن با امکانات پایین تمرین کرده و خود را برای این رقابت ها آماده کردم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سامان ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: برای مسابقات تنیس روی میز رده بندی…

    نفر دوم رقابت های رده بندی پینگ پنگ دسته یک بزرگسالان گفت:من در تبریز در یک سالن با امکانات پایین تمرین کرده و خود را برای این رقابت ها آماده کردم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سامان ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: برای مسابقات تنیس روی میز رده بندی دسته یک بزرگسالان کشور مدت ۶ ماه به همراه مربی ام شهرام سربخشی تمرین کردم سالن پینگ پنگ تبریز امکانات کمی داشت هم در اندازه کوچکی است و کف آن نیز با کاشی و سرامیک پوشیده شده که بسیار لیز است و پینگ پنگ بازی کردن در آن بسیار مشکل است با این حال تمرینات خوبی را داشیم و خوشحالم دوم شدم و به دسته برتر صعود کردم.

     

    وی افزود: در روز اول این رقابت ها که ۱۷ شهریور برگزار شد من نفر اول بودم اما پایم آسیب دید و در روز دوم مجبور شدن پایم را پانسمان کنم و به بازی ادامه دهم و کمی عقب ماندم من در سال گذشته نیز در همین رقابت ها دوم شدم.

     

    ابراهیمی تجربه حضور در تیم ملی نوجوانان را نیز دارد اما اکنون در رده سنی امید است وی در این باره توضیح داد: متولد سال ۶۸ هستم و تجربه حضور در تیم ملی جوانان را دارم حتی در رنکینگ جهانی بازیکنان تنیس روی میز هم بودم که به دلیل اینکه در اعزام های برون مرزی حضور نداشتم از رنکینگ خارج شدم و در این شرایط سنی نیز تیم ملی امید نداریم به همین دلیل دیگر ملی پوش نیستم.

     

    وی درباره لیگ سال گذشته تنیس روی میز خاطرنشان کرد: در لیگ گذشته در دسته یک عضو تیم پتروشیمی عسلویه بودم که به همراه آنها قهرمان دسته یک شدیم، امیدوارم در لیگ امسال تیم های بهتری را نیز تجربه کنم

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سامان ابراهیمی: در زمینی پینگ پنگ را تمرین کردم که کف آن کاشی بود!"
    1. سید گفت:

      با سلام
      آقای ابراهیم یکی از بهترین و با شخصیت ترین بازیکن ها می باشد.
      سایت خیلی خوبی بود.


    تازه ترین اخبار