امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۶:۳۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 28040
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بانوان مازندران در رده سنی نوجوانان با انتخاب نفرات برتر برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در آمل پایان یافت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مریم پوراحمدعلی از بابل، غزاله بقایی از قائم‌ شهر، فاطمه و مبینا حسین ‌پور هر دو از قائم‌ شهر با کسب مقام…

     

    مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بانوان مازندران در رده سنی نوجوانان با انتخاب نفرات برتر برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در آمل پایان یافت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مریم پوراحمدعلی از بابل، غزاله بقایی از قائم‌ شهر، فاطمه و مبینا حسین ‌پور هر دو از قائم‌ شهر با کسب مقام های اول تا چهارم این مسابقات به عنوان اعضای تیم منتخب پینگ پنگ مازندران برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند.

     

    دراین مسابقات ۱۷ پینگ پنگ باز برتر استان از شهرهای آمل، بابل، قائم شهر، ساری، رامسر، نوشهر و تنکابن به صورت انفرادی در خانه پینگ پنگ آمل با هم رقابت کردند.

     

    رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان آمل گفت: مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بانوان مازندران در رده سنی نوجوانان در چهار گروه چهار وپنج نفره در دور مقدماتی برگزار واز هر گروه دو نفر برتر به مرحله یک چهارم نهایی صعود و در این مرحله چهار نفر برتر انتخاب شدند.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مازندران/برترین های پینگ پنگ ‌بانون انتخاب شدند"
    تازه ترین اخبار