امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۱:۰۶  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 28044
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد تهران گفت: بازیکنان ما از نظر روحی و روانی در آمادگی کامل بودند زیرا ما از امکانات باشگاه استفاده می کردیم و سایر تیم ها از امکانات فدراسیون بهره مند بودند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مجتبی صابری که به همراه تیمش قهرمان گروه دو نیم…

    مربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد تهران گفت: بازیکنان ما از نظر روحی و روانی در آمادگی کامل بودند زیرا ما از امکانات باشگاه استفاده می کردیم و سایر تیم ها از امکانات فدراسیون بهره مند بودند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مجتبی صابری که به همراه تیمش قهرمان گروه دو نیم فصل رقابت های لیگ نونهالان و نوجوانان شده است اضافه کرد: رقابت های تنیس روی میز لیگ نونهالان و نوجوانان در گروه ۲ که ما در آن حضور داشتیم در سطح بسیار بالایی برگزار شد و سطح تیمها به هم نزدیک بود و فقط شرایط روحی و روانی بازیکنان بود که در موفقیت تیمها تاثیر بسزایی می گذاشت.

     

    صابری با بیان اینکه دهستانی، قرآنی و عباسپور ، سه بازیکن ملی پوش تیمش بودند درباره مهم ترین رقیبانش گفت: مهم ترین رقیب ما تیم هیئت لرستان و همدان بودند که لرستان دوم شد و همدان چون خود میزبان رقابت ها بود شرایط سالن به نفع بازیکنانش بود.

     

    مربی تیم دانشگاه آزاد تهران در خصوص امکانات باشگاهش اظهار داشت: بازیکنان ما به این علت که از امکانات باشگاه استفاده می کردند نسبت به سایر بازیکنان وضعیت مطلوب تری داشتند ما خوابگاه مستقل از بقیه داشتیم وبه همین دلیل ساعت خواب و استراحت و شرایط رفاهی ورزشکارانمان حرفه ای تر بود همین باعث شد با شرایط روحی ایده آل تری مسابقه بدهیم و اول شویم.

     

    وی درباره تمرینات آماده سازی تیمش پیش از شروع رقابت های لیگ بیان کرد: تیم دانشگاه آزادیکی از تیم های ریشه ای تنیس روی میز است ما پیش از مسابقه اردو زدیم و پینگ پنگ شهید چمران هر روز تمرین کردیم به علاوه اینکه یکی از کارهای موثر باشگاه دعوت کردن از بازیکنان دیگر به عنوان حریف تمرینی بود که شرایطی را فراهم کرد که نونهالان و نوجوانان ما با بازیکنان بزرگتر و قوی تر از خود تمرین کنند.

     

    مجتبی صابری در پاسخ به اینکه تا چه حد از متمرکز برگزار شدن رقابتهای لیگ نونهالان و نوجوانان رضایت دارد بیان کرد: شرایط این بازیکنان به گونه ای است که متمرکز برگزار شدن رقابتها به نفعشان است حتی بسیاری از باشگاه ها راضی بودند که لیگ در یک روز برگزار شودت اما حالا در دو روز برگزار می شود که آن هم خوب است زیرا بازیکنان در این سن درگیر مدارس هستند و نمی توانند در هر هفته مسابقه بدهند.

     

    مربی دانشگاه آزاد در انتها خاطر نشان کرد: باشگاه ما اولین سالی است که دراین رده سنی تیم دارد، موفقیت بازیکنان و انجام بازیهای تماشایی مهم ترین هدف ما است با این حال اگر این موضوع به قهرمانی تیم در پایان فصل نیز منجر شود، بسیار عالی می شود اما هدف مهم ما کمک به سازندگی پینگ پنگ کشور است.

     

    شایان ذکر است: در پایان رقابت های گروه دو نیم فصل لیگ نونهالان و نوجوانان پس از دانشگاه آزاد ، تیم های هیئت لرستان، شهرداری ارومیه، هیئت همدان و هیئت قزوین مقام های دوم تا پنجم را کسب کردند./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی تیم پینک پنگ دانشگاه آزاد:قهرمانی در نیم فصل را مدیون امکانات باشگاهیم!"
    تازه ترین اخبار