امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۹:۳۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 28169
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون جهانی تنیس روی میز برگزاری جام فجر در ایران را در سایت خود قرار داده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور این سایت با انتشار یک عکس از دختر المپیکی ایران به تمجید از مهمان نوازی ایرانیان پرداخته است. گفتنی است این رقابتها دارای رنکینگ جهانی می باشد. در زیر ترجمه و…

    فدراسیون جهانی تنیس روی میز برگزاری جام فجر در ایران را در سایت خود قرار داده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور این سایت با انتشار یک عکس از دختر المپیکی ایران به تمجید از مهمان نوازی ایرانیان پرداخته است.

    گفتنی است این رقابتها دارای رنکینگ جهانی می باشد.

    در زیر ترجمه و اصل فرمهای اعلام آمادگی وسایر اطلاعات در زیر آمده است:

    برای تنیس روی میز ایران در سالهای اخیر عصر جدیدی آغاز شده است.نوشاد عالمیان و ندا شهسواری بصورت همزمان حضور داشته اند.

    نوشاد عالمیان و ندا شهسواری بصورت برابر یعنی یم مرد و یک زن سهمیه المپیک را کسب کرده اند و این در آینده برای ایران امیدوار کننده خواهد بود.

    جام فجر در ایران برای نوجوانان وجوانان در ایران و در استان قزوین در تاریخ ۲۹ نوامبر برگزار خواهد شد.ودر قسمت بزرگسالان در تهران برگزار خواهد گردید.

    جایزه این رخداد بین المللی در ایران(قزوین ) ۱۰هزار دلار وبرای بزرگسالان که در تهران برگزار می شود ۱۶هزار دلار می باشد که جایزه ارزشمندی محسوب می شود.

     

    فجر در زبان عربی به معنی سپیده دم است.

     

    مهمان نوازی کامل

    جمهوری اسلامی ایران در مهمان نوازی سرآمد و بی نظیر است و بهترین خدمات را به بازیکنان و مربیان ارائه میدهد.

    در رقابتهای نوجوانان و جوانان که در قزوین برگزار خواهد شد هر تیم می تواند سه بازیکن و یک مربی  به این مسابقات اعزام نماید و در مسابقات بزرگسالان که در تهران برگزار خواهد شد هرتیم میتواند چهار بازیکن و یک مربی ویک مدیر تیمهای بانوان به این مسابقات اعزام نماید.

    در مسابقات فجر بصورت همزمان مسابقات آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

     همچنین دررقابتهای بزرگسالان که در تهران برگزار خواهد شد مردان و زنان به میدان خواهند رفت.

     

    هزینه های سفر

    کلیه هزینه های سفر به ایران باید توسط شرکت کنندگان پرداخت گردد و فوردگاه بین المللی امام خمینی(ره) نزدیک ترین فرودگاه  میزبان خوبی برای مهمانان خواهد بود.

    البته وسیله ایاب و ذهاب از فرودگاه به هتل ها و سالن مسابقات برنامه ریزی گردیده است.

     تاریخ نهایی اعلام  آمادگی تیمها ی نوجوانان و جوانان برای جام فجر دوشنبه ۱۰ سپتامبر و برای بزرگسالان شنبه ۱۰ نوامبر می باشد.

    فرم ها و اطلاعات مربوطه برای حضور در این رقابتها در زیرآمده است:

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون جهانی/طلوع جام فجر تاکیدی بر بیداری ایران در رقابتهای بین المللی"
    1. محمدرضا از مهریز(یزد) گفت:

      به به. از این بهتر نمیشه. با تشکر از فدراسیون جهانی

    2. احمد منصف گفت:

      سیاست داخل ایران را ولش و سفرهای خارجی و مسابقات بین المللی را بچسب سیاست کار آمدی بوده است که تا کنون علاوه بر حفظ سرمایه های قبلی ،استعدادهای بسیار زیادوجدیدی را به پینگ پبگ ایران معرفی نموده است.البته خداراشکر برنامه راهبردی بالاخره دارد جواب می دهد.هرچه داشته ایم دارد از بین می رود ولی ما به فکر هزینه کردنهای گزاف و بی فایده هستیم.کاشکی این پولهایی که صرف مهمان نوازی می شود صرف خودی نوازی می شد و به هیت های استانها اختصاص می یاقت.

    3. وحید بهروزی گفت:

      با سلام واحترام

      از خانواده فهیم وآگاه تنیس روی میز کشور تقاضا دارد باتوجه به هزینه سنگین وجوایز دلاری این مسابقات که ازبودجه فدراسیون هزینه شده وآنهم صرفا تنها به خاطر تبلیغ آقای رئیس بوده و قطعا با صرف این هزینه ها هیاتهای استان ،اردوهای منطقه ای ،استعداد یابی ،وعده کثیری از بازیکنان کشور همچنان به فراموشی سپرده خواهند شد اعتراض خود را در این سایت به گوش مسئولین وزارت ورزش برسانند آقای رئیس فدراسیون صادقانه عرض نمایم راهی که شما پیش گرفته اید تیشه زدن به ریشه این رشته مظلوم بوده وجزء دلخوشی ورضایت عده ای خاص و قلیل عاید دیگری نخواهد داشت

    4. وحید بهروزی گفت:

      باسلام واحترام

      ازخانواده فهیم وآگاه ومظلوم تنیس روی میز مستدعی است با توجه به هزینه های سنگین وجوایز دلاری این مسابقات که ازبودجه فدراسیون هم هزینه شده وبا این اتفاق هیاتهای استانها ، اردوهای منطقه ای ، استعدادیابی ، وعده کثیری ازبازیکنان بازهم همچنان به فراموشی وبی توجهی سپرده شده واین مسابقات فقط به خاطر تبلیغ آقای رئیس بوده وباعث رضایت ودلخوشی عده قلیل خاص خواهد بود اعتراض محترمانه خود را در این سایت به گوش مسئولین محترم وزارت ورزش برسانندآقای رئیس محترم فدراسیون با انجام این هزینه های سنگین تنها تیشه به ریشه این رشته مظلوم نواخته خواهدشد وبدانیداین حیف ومیل هاروزی دامن مسببین آنان را خواهد گرفت

    5. آگاه گفت:

      آقای علوی
      با سلام
      از طرف یک منبع آگاه؛ جالب هست که بدانید جوایز دلاری مسابقات قزوین را به هیچ عنوا فدراسیون تامین نمیکند و این پول ها با گرفتن چندن اسپانسر کوچک توسط هیات محترم قزوین و افراد دلسوز قزوینی که حتی در هیات مسولیتی ندارند تامین میشود باتشکر.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دوست عزیز
        با سلام
        احتراما؛کسی بجز مدیر سایت از نام و حتی ایمیل شما مطلع نخواهد بود
        با تشکر


    تازه ترین اخبار