امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۶:۴۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2827
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تنیس روی میز گفت: پنگ پنگ کشورمان در چندین سال گذشته رشد چشمگیری داشته است ولی متاسفانه هم اکنون در دست افراد نامحرم قرار گرفته و باعث شده است که سیر نزولی آن را شاهد باشیم. رحمت عالیمان مربی تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: مدت ۴۰ سال فعالیت گسترده…

    مربی تنیس روی میز گفت: پنگ پنگ کشورمان در چندین سال گذشته رشد چشمگیری داشته است ولی متاسفانه هم اکنون در دست افراد نامحرم قرار گرفته و باعث شده است که سیر نزولی آن را شاهد باشیم.
    رحمت عالیمان مربی تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: مدت ۴۰ سال فعالیت گسترده و مستمر در این رشته داشته ام و به تمامی زیر و بم های این رشته آشنا هستم.
    وی افزود: مسئله ای که مورد اهمیت است بازی نکردن و تمرین نکردن پینگ پنگ بازان است که سالیان سال برای این رشته و کشورمان زحمت کشیده اند و این مسئله باعث شده است که حتی در خانواده های پینگ پنگ کشور تنش ایجاد شود و پینگ پنگ بازان کشورمان از نظر روحی نیز تضعیف شده و انگیزه خود را از دست داده اند با شرایط حاضر و نتایجی که هر فدراسیون به دنبال کسب آن است از بین خواهد رفت و تمام نتایج افت و زحماتی مربیان به هدر رفته است.
    وی در ادامه افزود: بازیکنان ما کسانی هستند که در میادین بین المللی به خاطر سرافرازی پرچم مقدس ایران و کشور عزیزمان افتخار کسب کرده اند و از مسئولان خواهش می‌کنم که قاطعانه با این مسئله برخورد کنند و نگذارند این شرایط در فدراسیون تنیس بیش از این به طول بیانجامد.
    عالمیان خاطرنشان کرد: پینگ پنگ کشورمان در گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است، بنده سالیان سال در آکادمی تهران با بچه ها کار کردم و تمامی مربیان و بازیکنان زحمات فراوانی کشیدند تا توانستیم جایگاه خوبی در جهان پیدا کنیم ولی متاسفانه اکنون پینگ پنگ به دست نااهلان و نامحرمان افتاده است که در این کار هیچ سررشته ای ندارد.
    وی تصریح کرد: عاجزانه از مسئولان وزارت ورزش و جوانان خواستاریم که هرچه سریعتر به شرایط پیش آمده سرو سامان دهند.
    مربی تنیس روی میز در ادامه افزود: بی احترامی به رئیس فدراسیون نمی کنیم اما وی از جنس این رشته نیستند و مدیریت صحیح در رابطه با آن را نمی توانند به خوبی انجام دهند باید کسی که خاک خرده سالن است و آگاهی کامل به پینگ پنگ دارد فدراسیون را هدایت کند.
    وی در ادامه افزود: در فدراسیون های گذشته ما با این مشکلات روبرو نبودیم اکنون که قضیه بازیکن سالاری به وجود آمده است باید بگویم در گذشته ما با دوستان به رقابت پرداختیم نه بازیکن سالاری مطرح بود نه تنش و درگیری اما اکنون به دلیل نبود مدیریت، شاهد بروز این حواشی در پینگ پنگ کشورمان هستیم که تمام مربیان داوران بازیکنان استعفا داده اند و روسای هیئت ها معترض هستند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رحمت عالمیان:پینگ پنگ کشور در دست افراد نامحرم افتاده است"
    تازه ترین اخبار