امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۱:۵۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2839
    ارسال خبر چاپ خبر
  • معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی از انتخاب سرپرست جدید هیات تنیس روی میز خبر داد. محمدرضا خوش‌باطن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، در این خصوص تصریح کرد: مهندس مجید رفائی به عنوان سرپرست جدید به عنوان جایگزین محمد حجتیان، انتخاب و مشغول به کار…

    معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی از انتخاب سرپرست جدید هیات تنیس روی میز خبر داد.
    محمدرضا خوش‌باطن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، در این خصوص تصریح کرد: مهندس مجید رفائی به عنوان سرپرست جدید به عنوان جایگزین محمد حجتیان، انتخاب و مشغول به کار شد.
    وی در خصوص دلیل این جایگزینی اظهار داشت: به دلیل اشتغال همزمان حجتیان در دو هیات دوچرخه‎سواری و انجمن‌های ورزشی و مشغله کاری زیاد، این جایگزینی صورت گرفت و او در حال حاضر به عنوان دبیر هیات انجمن‌های ورزشی مشغول به فعالیت است.
    خوش‌باطن در خصوص سوابق مدیریتی و ورزشی سرپرست جدید هیات تنیس روی میز استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رفائی پیش از این به عنوان شهردار منطقه ۱۲ مشهد مشغول به کار بوده و همچنین از پیشکسوتان رشته پینگ‌پنگ و از قهرمانان دانشجویان کشور در گذشته بوده است و ۶ سال پیاپی در تیم منتخب خراسان رضوی عضویت داشته ‌است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرپرست جدید هیات تنیس روی میز خراسان رضوی منصوب شد"
    تازه ترین اخبار