امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۹:۰۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 28396
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مدرس فدراسیون تنیس روی میز گفت: استان یزد و شهر مهریز دارای استعدادهای خوبی در رشته تنیس روی میز در سطح کشور است.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، ˈ امیر عمیدی ˈ در دوره توجیهی و آموزشی ورزشکاران رشته تنیس روی میز شهرستان مهریز به اهمیت آموزش و استعدادیابی…

     

    مدرس فدراسیون تنیس روی میز گفت: استان یزد و شهر مهریز دارای استعدادهای خوبی در رشته تنیس روی میز در سطح کشور است.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، ˈ امیر عمیدی ˈ در دوره توجیهی و آموزشی ورزشکاران رشته تنیس روی میز شهرستان مهریز به اهمیت آموزش و استعدادیابی اشاره کرد .

     

    وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی با حضور مدرسان برجسته و توجه به مسئله استعدادیابی در بین نونهالان و نوجوانان دارای اثرات مهمی است .

     

    مدرس فدراسیون تنیس روی میز به راه اندازی آکادمی تنیس روی میز در سطح کشور اشاره و آن را محلی مناسب برای شناسایی استعدادها و پرورش افراد توانمند دانست .

     

    وی ضمن بازدید از آکادمی شهید دستغیب مهریز و بررسی مسائل آنها در سانس های استعدادیابی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان و جوانان شهرستان مهریز شرکت کرد .

     

    ارائه تمرینات جدید علمی روز و نوین به افراد آکادمی مهریز در راستای ارتقای هرچه بیشتر این بازیکنان هم انجام گرفت .

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدرس تنیس روی میز: یزد دارای استعدادهای خوبی در تنیس روی میز کشور است"
    1. محمدرضا از مهریز(یزد) گفت:

      قابل توجه مسول روابط عمومی هیات استان ، این عکسی که در ابتدای خبر ملاحظه میشود ، تصویر جناب آقای عمیدی میباشد ، نه آقای حسین زارع که خبر اشتباه در سایت استان گذاشته اید. هرچند شما ……!

    2. محمدرضا از مهریز(یزد) گفت:

      با تشکر فراوان از استاد عمیدی و اینکه مارا قابل دانستند و در جمع ما حضور یافتند. امیدوارم که ما لیاقت این لطف را داشته باشیم

    3. سعید زارع زاده گفت:

      با سلام، جا دارد از جناب آقای عمیدی به خاطر کم لطفی بعضی از دوستان یزدی در تغییر دادن خبرها و کم رنگ نمودن حضور ایشان در استان یزد عذرخواهی نماییم.


    تازه ترین اخبار