امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۲:۰۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 28423
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رقابتهای نونهالان کشور دقایقی پیش به با قهرمانی امیر حسین عباسپور از استان خراسان جنوبی به پایان رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛با پایان رقابتهای دسته برتر نونهالان پسر کشور در ارومیه نفرات برتر این دوره از مسابقات مشخص شدند. دراین مسابقات که با حضور ۱۶ بازیکن دسته برتر وبصورت دوره…

     

     

    رقابتهای نونهالان کشور دقایقی پیش به با قهرمانی امیر حسین عباسپور از استان خراسان جنوبی به پایان رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛با پایان رقابتهای دسته برتر نونهالان پسر کشور در ارومیه نفرات برتر این دوره از مسابقات مشخص شدند.

    دراین مسابقات که با حضور ۱۶ بازیکن دسته برتر وبصورت دوره ای برگزار گردید نتایج زیر را بدنبال داشت:

    ۱- امیر حسین عباسپور(خراسان جنوبی)

    ۲-علی نظری(لرستان)

    ۳-حمید شمس(البرز)

    ۴-مهدی سرحدی(توابع تهران)

    ۵-محمد حسین صمدی (مرکزی)

    ۶-علی اکبر شعاری (مازندران)

    ۷-آریا امیری(کردستان)

    ۸-علی رضا مسعودی(قم)

    ۹-نیما ملکی (مرکزی)

    ۱۰-سامان خان زاده(قزوین)

    ۱۱-عرفان فاخری(آذربائیجان غربی)

    ۱۲-مرتضی زضایی(مرکزی)

    ۱۳-رادین خیام(تهران)

    ۱۴-آرین خسرو نژاد(گلستان)

    ۱۵-رضا گنجی(قزوین)

    ۱۶-محمد سعید همایون فر(آذربائیجان غربی)

    گفتنی است سرداوری این رقابتها برعهده محمود همت بود.

    تحلیل:

    در بین نفرات برتر  این شانزده بازیکن نونهال کشور از استانهای مدعی و خصوصا از بازیکنان مربیان ملی فدراسیون نشین فعلی هیچ خبری نیست !

    در عوض استانهای تقریبا محرومی همچون خراسان جنوبی همواره و بصورت سریالی در رده های پایه بازیکن داشته و دارد اما در میانه راه بدلیل تمرکز بر روی دیگر بازیکنان این بازیکنان در حال رشد نیز فدایی ندانم کاری آقایان خواهند شد.

    باید به استان خراسان جنوبی و لرستان و خصوصا دوست عزیز و زحمت کشم جناب آقای  شمس (البرز) بابت ریختن عرقهای ریخته شده وارزشمند تشکر کرد وبه آنان درود فرستاد.

    جالب اینجاست که  برخی بازیکنان مورد تقدیر وتبلیغ فدراسیون نیز نتوانستند هیچ جایگاه مناسبی بدست آورند!که البته ای کاش سایت فدراسیون از نفر اول و دوم و سوم مصاحبه هایی همانند آن نونهال دوست داشتنی (رادین خیام) ومربیان آنان منتشر میکرد.

    نکته:

    متاسفانه معلوم نیست چرا و به چه علت علیرضا رهنما در این مسابقات شرکت نکرده است؟

    همچنین معلوم نیست چرا و به چه علت این بازیکن در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در بیرجند شرکت نکرده بود؟

    اما در این وانفسای استعفاها و….. بهمراه مربی به سفرهای بین المللی اعزام شده است؟؟؟

    همانند برخی بازیکنان که در سال قبل در باره نحوه انتصاب و انتخاب و… آنان اعتراضاتی وجود داشت در باره این بازیکن نیز اعتراضات و پیگیری ها در حال افزایش است و به اعتقاد کارشناسان بازیکنان قوی تر خوش تکنیک تر و…..از این بازیکن در نونهالان وجود داشته و دارد و بقول یکی از برجسته ترین مربیان و صاحب نظران میدان مسابقه نشان خواهد دادکه چه کسی قدرتمند است!

    این است کارهای فدراسیون و مسئولین فنی و مربیان ووابستگان آن!!!

    بزودی در این باره و موارد مشابه اطلاع رسانی جامعی صورت خواهد گرفت!

    اینجانب برای آن کسانی که سکوت اختیار کرده و خدا را فراموش کرده بینهایت متاسفم !

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دسته برترنونهالان کشور/ارومیه/عباسپور قهرمان نونهالان کشور شد(تحلیل ونکته)"
    1. مسعودرضائی گفت:

      با سلام این سومین یا چهارمین مسابقه نونهالان پسر می باشد ولی از دختران خبری نیست این که فدراسیون بودجه برگزاری مسابقات دختران را ندارددلیل منطقی نیست نباید ورزش بانوان رانادیده گرفت ازمسئول ورزش بانوان خواهان پی گیری موضوع هستیم

    2. تبریزی گفت:

      با سلام خدمت مدیر محترم سایت
      اینکه چرا علیرضا رهنما در این مسابقات شرکت نکرده را بنده خدمت شما عرض میکنم در هیئت تبریز برای اعزام بازیکنان به مسابقات هیچگونه هزینه ای را پرداخت نمی کنند و همیشه بازیکنان باید با هزینه خودشان در مسابقات شرکت نمایند و او که امسال مسابقات و اردوهای برون مرزی زیادی رفته که حتماً هزینه زیادی را متقبل گشته و طبیعی است که با هزینه خود در چنین مسابقه ای شرکت نمی کند . تازه دبیر هیئت استان و رئیس هیئت تبریز ( آقای مهران مهدیزاده ) بابت بدهی هزینه های مسابقات قبلی علیرضا رهنما به پدرش کتباً اعلام نموده که هیئت پول برای اعزام بازیکن به مسابقات ندارد و حالا که آقای رهنما یک دختر و یک پسر در این رشته دارد که هزینه وسایل گران ورزشی را برای تمرین متقبل و آنها را آماده نگه میدارد آنوقت با چنین جواب دبیر هیئت روبرو میشود حال کارشناسان بیایند و نظر بدهند که آیا قویترین و خوش تکنیک ترین های دنیا با این شرایط میتوانستند تا اندازه های او پیشرفت کنند ؟ آقای رهنما با سماجت سالهاست با این اوضاع حاکم بر این رشته ورزشی تبریز ساخته و پا پس نگذاشته و اکنون عده ای غافل از رنج هایی که کشیده تا زحماتش به بار نشسته اینگونه موفقیتهایش را می ستایند باید علیرضا موفق باشد چون پدرش با صداقت به خیلی های دیگر در تبریز تنیس روی میز آموخته و به خاطر داشتن باشگاه از بازیکنان رده پایه حمایت مالی کرده ( کاری که هیئت تنیس روی میز تبریز یک چندم او را نکرده ) و اکنون با کوله باری از تجربیات شاهد شکوفایی وثمره تلاش خود میباشد و هیئتی که سالها به جای حمایت فقط چوب لای چرخهای آقای رهنما گذاشته اند حدود ۱۵ سال است توسط همین افراد اداره میشود آیا کسی از آنها می پرسد شما کدام بازیکن را در این ۱۵ سال دارید ؟ چرا ؟ پس هیئت چه اهدافی را در این ۱۵ سال برای این رشته ورزشی ایفا کرده یا به عبارتی چرا این ۱۵ سال را برای این رشته ورزشی تبریز سوزانده و باز هم دست بردار نیستند ؟
      اینکه کارشناسان معتقدند فلان بازیکن خوش تکنیک است تنها یک نظر نیست بلکه مرتبط با اهدافی است که چنین کارشناسانی دنبال میکنند ملاک قوی بودن مگر مسابقه نیست ؟ پس بازیکن مد نظر و به قول آنها قوی کیست ؟ و در کدام مسابقه توانسته علیرضا رهنما را پشت سر بگذارد ؟ بیایید بدون غرض ورزی از آنهائیکه در اعتلای این ورزش گام بر میدارند قدر دانی نماییم و اگر نمیتوانیم لااقل ساکت باشیم با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        خانم یا آقای تبریزی
        با سلام
        احتراما؛همانگونه که اطلاع دارید شرایط انتشار دیدگاهها نام وفامیل شناخته شده و ایمیل معتبر و شماره موبایل برای شناسایی مدیر سایت می باشد.
        اما بدلیل اینکه به نظر می رسد مقداری از دیدگاه شما ولو اینکه برخلاف دیدگاه ما باشد واقعیت دارد دیدگاه شما منتشر گردید.
        خواهشمند است در سری بعدی حداقل خودتان را برای مدیر سایت معرفی بفرمایید
        واما نکاتی در ارتباط با دیدگاه شما:
        خانم یا آقای تبریزی:
        در اینکه آقای ناصر رهنما بعنوان قهرمان اسبق و دوست داشتنی این رشته جزو اصلی و غیر قابل انکار شناسنامه کشور هستند کمترین شک و تردیدی وجود ندارد و تازه باید برای تقدیم بازیکنانی همچون سحر و خود علیرضا (خدا حفظشان کند)دست ایشان را بوسید.
        دوست عزیز و گرامی از شما میپرسم که کدام یک از هیئتهای استانها به بازیکنان هزینه پرداخت میکنند؟اگر خبر ندارید در جریان باشید که فدراسیون تنیس روی میز تاکنون به هیچ یک از هیئتهای استانها یک شاهی کمک نکرده است پس بی پولی و کمبود بودجه عمومی است ومختص خانواده محترم و بزرگوار آقا ناصر عزیز نیست.
        البته انصافا حق دارند!
        در ارتباط با سفرای بین المللی که تمام هزینه ها به عهده فدراسیون جهانی بوده است!
        آیا به نظر شما یا به نظر کارشناسان این منطقی است که بازیکنی در رده بندی های داخلی و …شرکت نکند اما بصورت ثابت به اردوها و مسابقات بین المللی اعزام شود!
        البته منظور ما کلی است و هرگز منظور ما شخص علیرضای عزیز یا خدای نکرده خانواده صاحب حق و افتخار آفرین رهنما نبوده ونیست!
        بالاخره کار ما تحلیل و بحثهای کارشناسی است واصولا شخصیتهای حقیقی افراد در بحث ما نمیگنجد و تمرکز و هدف ما نقد و نقادی ودر نهایت دادن پیشنهاد و راهکار به قصد سربلندی این رشته است!
        حضرتعالی فرموده اید که در کدام یک از مسابقات توانسته اند از سد علیرضا عبور نمایند؟
        دوست عزیز برمنکرش لعنت!
        اما این سوال بوجود می آید که این قهرمان نامبرده چرا و به چه علت برای سفرهای برون مرزی یک پایه ثابت اما برای شرکت در مسابقات داخلی که قبلا نام بردیم غایب بوده است؟
        این غیبت ونام بردن آن مطمئنا از روی دلسوزی است نه خدای نکرده توهین و تضعیف ایشان!
        امیدوارم مطلب رسیده باشد
        با تشکر

    3. تبریزی گفت:

      با سلام خدمت مدیر محترم سایت
      اینکه چگونه شده که علیرضارهنما را به اردوی طرح hopes اعزام نموده اند مگر به یاد ندارید که تقریباً ۵ ماه پیش اردویی ۱۰ روزه برای نو نهالان در آکادمی برگزار و در پایان برای انتخاب یک نفر برای اعزام به این طرح مسابقه ای را برگزار کردند که علیرضا رهنما اول شدند و انتخاب گردیدند و چون در سوئد توانستند پنجم شوند به اردوی اسپانیا و فرانسه انتخاب شدند و این همانگونه که خودتان فرمودید مانند هزینه اش ربطی به فدراسیون کشور ندارد . در مورد مسابقات بیرجند اگر تحقیق کنید متوجه خواهید شد که وی شرکت کرده بود ولی بخاطر ویزای اردوهای اسپانیا و فرانسه او را از تهران خواستند که در آن زمان پدرش در عراق بودند و هیئت تبریز هم اجازه نمی دادند که مسابقات را ترک کند بالاخره با چندین با تماس عمویش با هیئت و فدراسیون علیرضا رهنما به تنهایی از بیرجند به تهران رفته و کارهای ویزایش را انجام دادند اگر فرزند شما جای علیرضا بود شما چکار میکردید ؟ اگر علیرضا شرکت میکردند و حذف هم میشدند بدون شک به این اردوها تاثیری نداشت چون این برنامه ها قبلاً از طرف فدراسیون جهانی تدارک دیده شده بود ولی در مورد مسابقات ارومیه چون امسال آخرین سال مسابقات رده بندی نونهالی علیرضا رهنماست و او بیشتر به رده نوجوانان که در خرم آباد برگزار خواهد شد فکر میکند و عدم حمایت هیئت (اینکه جنابعالی میفرمائید هیچ هیئتی هزینه اعزام به مسابقات پرداخت نمی کند ) پس چرا در بخشنامه های مسابقات مینویسند که هزینه اعزام و ایاب و ذهاب بازیکنان منتخب به عهده هیئت استان است و حال اگر فدراسیون بودجه ای به هیئت ها نمی دهد چرا رئیس هیئتهای استان ها با این نوشته اعتراض نمی کنند حتماً نگران صندلی شان هستند یا اصلاً هیئتهای استانهایی که تیمداری میکنند هزینه اش را از کجا می آورند با این حساب میتوان گفت که هیئتهایی که پول برای اعزام بازیکنانشان ندارند میتواند تحقیق کنند که چگونه درآمدزایی کنند و انتقاد ما نا بجا نبوده است و در مورد آقای رهنما باید بگویم مطمئن باشید اگر شما یا هرشخص دیگری جای ایشان بودید و اینهمه ناملایمات از طرف هیئت میدیدید اصلاً دور این ورزش خط میکشیدید چون آقای رهنما اهل این ورزش هست ول کن نیست و خیلی آرزوها در سر دارد تازه راکت کوچک بدست نوه نه ماهه اش میدهد تا او هم با این ورزش انس بگیرد وتنیس روی میز تبریز نه به همت داشتن هیئت بلکه به همت رهنما هایش نفس میکشد و خواهد کشید خدا هم یاورشان باشد و شما هم که این سایت را دارید تا درد دلمان را بازگو کنیم ممنونم این ورزش در تبریز نابود شده به غیر از خانواده رهنما . انشاءالله در سالهای نه چندان دور حرفهایم را تائید خواهید نمود انتظار انعکاس نظرم را ندارم فقط جهت اطلاع رسانی و رفع سوء تفاهمات مکاتبه نمودم
      خداوند شما را هم در پیشبرد اهدافتان یاری نماید با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دوست عزیز
        با سلام مجدد
        احتراما؛ای کاش خودتان را معرفی میکردید!
        در باره اینکه حضرتعالی می فرمایید تنیس روی میز تبریز نابود شد حتما تعارف فرموده اید زیرا ما اعتقاد راسخ داریم وهمانگونه که در مطالبمان در این سایت موجود میباشد تمام تنیس روی میز ایران در حال نابودی استنه تنها یک هیئت با قدمت و برجستگی تبریز!
        شما توجه بفرمایید که در تمام خانواده شریف و با فرهنگ و اصل و نسب این رشته چه اختلافات خانه براندازی به راه افتاده و هر روز نیز باید شاهد یک فتنه یا جریان یا اتفاق ضد پینگ پنگی باشیم!
        متاسفانه بیشتر هیئتهای تنیس روی میز همانگونه که در یم مطلب اختصاصی به ان پرداخته بودم یا بله چشم قربان گوی آقایان هستند یا اینکه اصلا خبر ندارند چه کسی رفته و چه کسی آمده ! و یا اینکه برخی برایشان فرقی ندارد آقای قبلی باشد یا بعدی !
        ما همواره حق را گفته و حق را صلا زده ایم و همانگونه که همه اطلاع دارند با اگاهی کامل در حال تاوان پس دادن این حق گویی و حق نویسی و روشنگری هستیم!
        بزودی این هم بگذرد و روسیاهی به زغال خواهد ماند!
        شما توجه بفرمایید که صدای اکثریت مطلق درامده اما یا با تهدید یا با ترعیب روبرو شده یا با ناامیدی مواجه شده و……
        اینکه حضرتعالی می بینید در بخشنامه ها بصورت ظاهری ذکر میگردد که هزینه فلان یا بهمان با هیئت استان است همه اش از اساس دروغ و ریا وتزویر است!
        جالب اینجاست همه هیئتها بخوبی خبر دارند که فدراسیون بودجه ای به انان نداده اما هیچکس جرات و جسارت اعتراض و پیگیری حقوق مشخص را ندارد!
        قصه و درد دل در این باره فراوان است
        بیش از این زیاده گویی نمیکنم
        موفق باشید
        باتشکر

    4. احمد رضا طغرلیان گفت:

      باسلام وخسته نباشید واقعا باید ازاقای نیکوکار رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان کمال تشکر راانجام داد چون ایشان تمام هزینه مسابفات نونهالان وخردسالان را پرداخت می نمایند ومی گویند نونهالان راباید تشویق نمود وبرای پیشرفت انها ازهیچگونه هزینه منطقی خودداری نکتید

    5. amidi گفت:

      با سلام دوستان باید توجه داشته باشند که مسابقات دسته های برتر و یک کشوری هزینه هایش با فدراسیون است و هزینه ایاب و ذهاب با هیات استانی است.کمترین هزینه برای رسیدن به ارومیه هم مربوط به تبریز است. پس نمیتوان تصور کرد که دلیل عدم حضور جناب رهنما در مسابقات دسته برتر نونهالان ،مشکل هزینه باشد.بنظرم باید اسیب شناسی بهتر و جدیتری صورت پذیرد


    تازه ترین اخبار