امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۳۸:۳۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 28531
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دارنده عنوان نخست تازه ترین رقابت های رده بندی دسته برتر پینگ پنگ زنان ایران گفت: رقابت های هر دوره، از دوره قبل سخت تر می شود و بانوان پینگ پنگ باز در این دوره رشد صعودی خوبی داشته اند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ˈمحجوبه عمرانیˈ پس از کسب عنوان نخست این…

    دارنده عنوان نخست تازه ترین رقابت های رده بندی دسته برتر پینگ پنگ زنان ایران گفت: رقابت های هر دوره، از دوره قبل سخت تر می شود و بانوان پینگ پنگ باز در این دوره رشد صعودی خوبی داشته اند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ˈمحجوبه عمرانیˈ پس از کسب عنوان نخست این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: شرکت کنندگان در رقابت های دسته برتر، برای قرار گرفتن در رده های بالای این رتبه بندی تلاش زیادی می کنند.

     

    وی با بیان اینکه تازه ترین رقابت های این مسابقات از حساسیت بالایی برخوردار بود، اظهار داشت: رقابت ملی پوشان پینگ پنگ بسیار نزدیک به هم بود، سایر رقبا نیز با آمادگی بالایی در این رقابت ها شرکت کرده بودند و به دنبال کسب رتبه های بهتر بوده و از این رو مصاف با آنان نیز فشار زیادی به ملی پوشان وارد کرد.

     

    به اعتقاد وی، چنانچه این بازیکنان تجربه بالاتری کسب کرده و در رقابت های برون مرزی بیشتری شرکت کنند، به طور حتم مسابقه با آنان سخت تر از این هم خواهد شد.

     

    ملی پوش پینگ پنگ زنان ایران در پاسخ به این سوال که این رقابت ها چه مزیتی برای پینگ پنگ بازان ایران دارد، تصریح کرد: هرچند امتیاز رده بندی این رقابت ها در رده بندی فدراسیون بین المللی پینگ پنگ تاثیری نداشته باشد اما در کشور، کسب رتبه در این مسابقات بسیار اهمیت دارد و بازیکنان از امتیازات وی‍‍ژه ای بهره مند خواهند شد.

     

    وی در این ارتباط فقط به افزایش سقف قراردادهای باشگاهی و امتیازات شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی اشاره کرد و از ارایه توضیحات بیشتر خودداری نمود.

     

    عمرانی برای نخستین بار در رقابت های رده بندی در شهر گرگان عنوان نخست را کسب کرد و برای دومین بار در این دوره به عنوان نخست دست یافت.

     

    لازم به ذکر است، رقابت های رده بندی دسته برتر پینگ پنگ زنان ایران، در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه در آکادمی پینگ پنگ تهران برگزار شد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محجوبه عمرانی: رقابت های پینگ پنگ سخت تر از دوره قبل بود"
    تازه ترین اخبار