امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۹:۵۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 28560
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اولین بانوی المپیکی تنیس روی میز ایران گفت: مسابقات رده بندی دسته برتر بزرگسالان در شرایطی برگزار شد که در هیچ جا به اینگونه نیست و این تعداد بازی در یک روز غیرمنصفانه بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: این مسابقات با حضور…

    اولین بانوی المپیکی تنیس روی میز ایران گفت: مسابقات رده بندی دسته برتر بزرگسالان در شرایطی برگزار شد که در هیچ جا به اینگونه نیست و این تعداد بازی در یک روز غیرمنصفانه بود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: این مسابقات با حضور ۱۵ نفر و در ۲ روز برگزار شد در روز اول ۲۵ شهریور مجبور شدیم ۱۰ بازی انجام دهیم و این هر بازیکنی را از پا می اندازد.

     

    وی تصریح کرد: در بازی آخرم بعد از ۹ بازی در حالی مقابل محجوبه عمرانی قرار گرفتم که توان ایستادن نداشتم چه برسد بازی کنم به همین علت با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شدم و همین یک باخت باعث شد نفر دوم شوم.

     

    شهسواری با بیان اینکه چند سالی است که در این پیکارها نفر اول می شد خاطرنشان کرد: نمی گویم اول شدن را دوست ندارم اما حقیقت این است که تمریناتم برای این مسابقات کافی نبود، من بعد از رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن مدت ۱۰ روز استراحت کردم زیرا انرژی ام کامل تخلیه شده بود و این موضوع را عقب انداخت.

     

    اولین بانوی المپیکی ایران برای بهتر برگزار شدن رقابت های رده بندی بزرگسالان پیشنهاد داد: به نظر من تعداد روزهای آن باید بیشتر شود تا حداکثر بازی ای که در هر روز هر بازیکن انجام می دهد از تعداد ۷ بازی بیشتر نشود.

     

    شهسواری در پاسخ به اینکه برنامه اش برای المپیکی شدن در ۴ سال آینده چیست بیان کرد: کسب سهمیه المپیک بسیار سخت شده است و فکر می کنم بازیکنانی بتوانند سهمیه المپیک را بگیرند که دارای رنکینگ زیر ۱۰۰ باشند من از همین الان برنامه دارم و دوست دارم بتوانم به این مهم دست یابم.

     

    وی افزود: و اگر توانستم به المپیک برزیل راه یابم باید به فکر حریف تمرینی باشم زیرا فدراسیون در المپیک ۲۰۱۲ فقط یک هفته حریف مجاری آورد و من با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ واگذار کردم اگر بیشتر تمرین می کردم به طور حتم نتیجه بهتری می گرفتم برای المپیک بعدی هم حتی اگر شده با هزینه شخصی خودم باید با حریف تمرینی خارجی پینگ پنگ تمرین کنم.

     

    وی در پاسخ به اینکه برای رسیدن به رنکینگ زیر ۱۰۰ باید چه کند گفت: باید علاوه بر شرکت در مسابقات برون مرزی اردوی تدارکاتی هم برگزار شود تا بازیکنان با آمادگی کامل شرکت کنند و بتوانند رنکینگ جهانی خود را ارتقا بخشند.

     

    بازیکن تیم ملی تنیس روی میز ایران از بازی های لیگ بانوان هم صحبت کرد، شرایط لیگ سال گذشته بسیار بد بود و من شنیده ام که امسال قرار است تحولاتی صورت پذیرد اما بهترین کار این است که باشگاه هایی را که برای تنیس روی میز آقایان تیم می دهند مجاب کنند تا برای بانوان هم تیم تشکیل دهند تا وضعیت بانوان بهتر شود و دیگر مشکل حامی مالی نداشته باشند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ندا شهسواری: ۱۰ بازی پینگ پنگ در یک روز غیرمنصفانه بود"
    1. Shamin گفت:

      واقعا خیلی سنگینه ۱۰ بازی سنگین در یک روز و اون بدتراینکه به ما گفتند چون آقایان فردا کلاس داوری یا مربیگری دارند در نتیجه ۲۶ شب میان اکادمی وباید خوابگاه تمیز باشه پس باید مسابقاتتون تا قبل از ظهر ۲۶ تموم بشه این شد که ما مجبور شدیم ۱۰ بازی در یک روز انجام بدیم

    2. Roya گفت:

      با سلام و خسته نباشید.خانم شهسواری خیلی درست گفتند.واقعاً این بازی ها بسیار سنگین بود.هم برای بازیکنان و هم برای داوران. ولی باید در جواب خانم شمین بگم که سنگین برگزار شدن این مسابقات به دلیل کلاس داوری و مربیگری نبوده به خاطر این بوده که آقایان بزرگ باید بعد از ظهرها اونجا تمرین می کردند!!!! واگه سالن خالی نمی شد آقای رئیس خیلی عصبانی می شدند!!

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        رویا خانم یا…
        با سلام
        احتراما،تا وقتی که امثال شما از نام بردن اسم واقعی خود هراس دارند وضعیت همین خواهد بود
        ترس برادر مرگ است!
        با تشکر

    3. amidi گفت:

      با سلام من نمیدانم چرا مسابقات گروهی ۱۶ نفره را در یک روز و نیم برگزار میکنند. چرا کمیته مسابقات دوباره دارد اشتباهات گذشته را تکرار میکند.۱۵ بازی حتی در ۲ روز کامل هم سخت است


    تازه ترین اخبار