امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۵:۰۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ | کد خبر : 28642
    ارسال خبر چاپ خبر
  •         خواهر ندا شهسواری اولین بانوی المپیکی ایران گفت: بارها شده است که در تمرینات ندا را شکست داده ام. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سارا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نیمی از حیاط منزلمان را به صورت یک سالن اختصاصی پنگ پنگ در آورده ایم…

    ساراشهسواری

     

     

     

     

    خواهر ندا شهسواری اولین بانوی المپیکی ایران گفت: بارها شده است که در تمرینات ندا را شکست داده ام.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سارا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نیمی از حیاط منزلمان را به صورت یک سالن اختصاصی پنگ پنگ در آورده ایم به گونه ای که دو میز تنیس روی میز در آن جا می شود و همان جا خانوادگی بازی می‌کنیم.

     

    نفر دوم رقابتهای رده بندی دسته یک بانوان در رده سنی بزرگسالان تصریح کرد: مدتی بود که به خاطر تحصیلاتم پینگ پنگ را به صورت جدی دنبال نمی کردم اما اکنون دوره کارشناسی ام در رشته فناوری اطلاعات به پایان رسیده است و به همین دلیل دوباره بازگشته ام.

     

    وی افزود: در رقابتهای دسته یک توانستم دوم شوم و به دسته برتر صعود کنم اما در رقابتهای دسته برتر نتوانستم نتیجه بگیرم و متاسفانه به دسته یک سقوط کردم.

     

    سارا شهسواری درباره علت ناکامی اش در این پیکارها گفت: می‌توانم به جرات بگویم که چون در خانه با دستهای قوی پینگ پنگ بازی کرده ام بازی با قوی ترین ها برایم راحت تر است و برخلاف سایر بازیکنان من توان مهار کردن توپهای کم سرعت را ندارم.

     

    وی مدعی شد به قدری با ندا شهسواری که چپ دست است تمرین کرده ام که اکنون دیگر بازی با چپ دست ها برایم عادی شده است.

     

    وی در پاسخ به این پرسش که خواهر ندا بودن چقدر به او کمک کرده است گفت: ندا شهسواری بازیکن بسیار خوبی است او به من روحیه و انگیزه می دهد تا بازی کنم و به تمریناتم ادامه دهم.

     

    سارا شهسواری از المپیک ۲۰۱۶ هم صحبت کرد سهمیه گرفتن در رقابتهای المپیک ۲۰۱۶ بسیار سخت است اما من خیلی دوست دارم که به این رقابتها راه یابم اما کمی دور از ذهن است به هر حال من با پایان دوره تحصیلی ام دوباره بازگشته ام تا پینگ پنگ را با جدیت آغاز مثل گذشته دنبال کنم وبتوانم بازیکن خوبی بشوم.

     

    شایان ذکر است سار شهسواری پیش از این در رقابتهای لیگ بانوان عضو تیم پتروشیمی تهران بود./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سارا شهسواری: می‌خواهم مثل خواهرم باشم"
    1. رنجبر گفت:

      با سلام وعرض تبریک برای دوست خوبم سارا به خاطرنایب قهرمانی در مسابقات دسته یک وخسته نباشید برای بازیهای سخت دسته برتر .سارا جان برایت ارزوی موفقیت وسربلندی میکنم

    2. سارالعل گفت:

      سسلام به سارای عزیزم.انشالله که در تمام مراحل زندکی موفق باشی


    تازه ترین اخبار