امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۵:۴۵  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2884
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در نشست صمیمانه ای که با حضور استاندار محترم خوزستان با ورزشکاران  این استان برگزار شد نماینده پینگ پنگ بازان خوزستانی به نحو شایسته ای از  حقوق  بانوان ورزشکار این رشته ورزشی دفاع کرد. فرخنده سلیمانی،داور بین‌المللی تنیس روی میز استان گفت: عمده‌ترین مشکل بانوان استان نداشتن یک مجموعه ورزشی اختصاصی است. اگر در مرکز…

    در نشست صمیمانه ای که با حضور استاندار محترم خوزستان با ورزشکاران  این استان برگزار شد نماینده پینگ پنگ بازان خوزستانی به نحو شایسته ای از  حقوق  بانوان ورزشکار این رشته ورزشی دفاع کرد.
    فرخنده سلیمانی،داور بین‌المللی تنیس روی میز استان گفت: عمده‌ترین مشکل بانوان استان نداشتن یک مجموعه ورزشی اختصاصی است. اگر در مرکز استان و یا حتی شهرستان‌ها ساختمانی برای بانوان احداث ‌شود علاوه بر این‌که فقط خود بانوان از این مکان استفاده می‌کنند می‌توانیم میزبانی رقابت‌های کشوری را هم بگیریم.
    سلیمانی درخصوص مجموعه ورزشی حجاب بیان‌کرد: در حال حاضر زمین‌های این مجموعه ورزشی متعلق به بنیاد مستضعفان است و اگرچه با مجوزی که اداره‌کل تربیت‌بدنی داد در چند اخیر ساخت و سازهایی در آن انجام شد ولی متاسفانه این مجموعه ورزشی هنوز هم در اختیار بنیاد مستضعفان است.
    وی گفت: در سفر اول هیات دولت طرحی به تصویب و قرار شد یک پارک اختصاصی برای بانوان در استان ایجاد شود ولی متاسفانه هنوز این طرح عملی نشده است. ایجاد این پارک‌ها می‌تواند در جذب بانوان و ترویج ورزش همگانی موثر باشد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نشست ورزشکاران خوزستانی با استاندار"
    تازه ترین اخبار