امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۹:۰۹  آخرین بروزرسانی : مهر ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 28840
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس سابق هیات پینگ پنگ استان اصفهان گفت: جواهری نه دلیلی برای برکناری ام عنوان کرد و نه اجازه داد با او صحبت کنم. روز پنجشنبه طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون پینگ پنگ مرتضی نیکوکار رئیس هیات پینگ پنگ استان اصفهان برکنار و مهدی تکابی رقیب اصلی او در انتخابات این هیات، به عنوان…

    رئیس سابق هیات پینگ پنگ استان اصفهان گفت: جواهری نه دلیلی برای برکناری ام عنوان کرد و نه اجازه داد با او صحبت کنم.

    روز پنجشنبه طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون پینگ پنگ مرتضی نیکوکار رئیس هیات پینگ پنگ استان اصفهان برکنار و مهدی تکابی رقیب اصلی او در انتخابات این هیات، به عنوان جایگزین او معرفی شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیکوکار در این ارتباط به ایمنا گفت: هنوز دلیل این تغییرات را نمی دانم. جناب آقای جواهری هم اصلاً به خود زحمت نداد تا دلیل این مساله را به من عنوان کند و تا به حال حتی یک کلمه در مورد برکناری ام با من صحبت نکرده و حتی وقت ملاقات هم نمی دهد.

    وی ادامه داد: از همان ابتدا صحبت هایی مبنی بر ایجاد تغییرات مطرح شده بود که همه در جریان هستند اما من برای برکناری رسمی باید دلیلی دریافت می کردم.

    نیکوکار گفت: من و همراهانم درهیات پینگ پنگ بدون هیچ چشم داشتی اوضاع نابسمان این هیات را سروسامان دادیم. تلاش کردیم تا پینگ پنگ اصفهان را از وضعیتی که چند سال دچارش بود خارج کنیم. قبل از آمدن من هیچ تمرین منظمی در اصفهان و در رده های مختلف سنی برگزار نمی شود و همه ورزشکاران از شهرستان ها بودند. ما سیزده مربی را در سالن ها به کار گرفتیم و به جز یک مربی سایرین از ما حقوق می گرفتند. از نظر اخلاقی سعی کردیم فعالیت های خود را مطابق با اصول اخلاقی و فرهنگی اجرا کنیم. حتی در هیات از شرکت کنندگان در مسابقات ورودی دریافت می کردند که ما به خاطر ورزشکاران این ورودی را حذف کردیم و از بودجه هیات رقابت ها را برگزار می کردیم.

    وی افزود: سایت و سالن بدنسازی راه انداختیم و مسابقاتی که چندین سال بدون داور برگزار می شد را با داور انجام دادیم و داوران را به عرصه قضاوت بازگرداندیم.

    رئیس سابقه هیات پینگ پنگ استان اصفهان گفت: من عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی هستم، هفت سال رئیس هیات بوده ام، سابقه ریاست کمیته داوران فدراسیون و عضو هیات رئیسه فدراسیون را در کارنامه دارم و برای حضور در هیات حتی ریالی دریافت نکردم، از این پس هم هرجایی از این رشته که محیط مناسب باشد فعالیت می کنم.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیکوکار: جواهری به خود زحمت نداد بگوید دلیل برکناری ام چه بود"
    تازه ترین اخبار