امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۹:۳۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 28852
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران برگزاری لیگ برتر بانوان را از جمله اقدامات مهم فدراسیون عنوان کرد که می‌تواند شرایط تمرینی خوبی را برای ملی پوشان به وجود بیاورد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مسابقات اخیرش در دسته برتر پینگ پنگ بانوان کشور…

    پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران برگزاری لیگ برتر بانوان را از جمله اقدامات مهم فدراسیون عنوان کرد که می‌تواند شرایط تمرینی خوبی را برای ملی پوشان به وجود بیاورد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مسابقات اخیرش در دسته برتر پینگ پنگ بانوان کشور گفت: به خاطر این که به تازگی از مسابقات المپیک بازگشته‌ام و حدود یک هفته تا ۱۰ روز در استراحت مطلق بودم در نتیجه تمریناتم در روال خود پیش نرفت و نتوانستم به مقام قهرمانی این رقابت‌ها برسم.

     

    وی ادامه داد: البته بازی‌های من دراین مسابقات خوب بود و به طوری که من و خانم عمرانی تنها یک باخت را در کارنامه خود داشتیم اما در نهایت عمرانی به عنوان نفر اول انتخاب شد.

     

    شهسواری اضافه کرد: من از عملکردم دراین رقابت‌ها رضایت دارم، چون معتقدم مقابل حریفان خوب بازی کردم و بیشتر بازی‌هایم را با نتیجه سه بر صفر بردم و فکر می‌کنم که سطح بازی‌هایم نسبت به گذشته بهتر شده است.

     

    این بانوی المپیکی پینگ پنگ ایران در رابطه با مسابقات برون مرزی پیش روی خود به ایسنا گفت: خبر چندانی از مسابقات پیش رو ندارم اما فکر می کنم هدف اصلی تیم پینگ پنگ بانوان حضور در بازی‌های جهانی فرانسه است که قرار است فروردین یا اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود.


    وی خاطرنشان کرد: البته مسابقات انتخابی برای حضور دراین رقابت‌ها در آبان ماه امسال برگزار می‌شود که تلاش دارم خود را به این رقابت‌ها برسانم. هدف اصلی‌ام حضور در مسابقات برون مرزی است و می‌خواهم رنکینگ خود را درجدول رده‌بندی ارتقا دهم. اگر بانوان به مسابقات بین المللی اعزام نشوند از جدول رده بندی خارج خواهند شد.

     

    این بانوی المپیکی پینگ پنگ ادامه داد:‌ آقای زارع‌پور به ما گفتند که از این پس سرمایه‌گذاری بیشتری در پینگ پنگ بانوان خواهند داشت.

     

    وی در عین حال تصریح کرد:‌ از زمانی که به ایران بازگشته‌ام برنامه خاصی به غیر از مسابقات رده بندی برگزار نشده و بیشتر تمریناتم را در خانه انجام می دهم، هر چند مشکل اصلی ما نداشتن اردوی تمرینی نیست، بلکه نبودن حریف قوی برای تمرین است که امیدوارم این مشکل از سوی مسئولان فدراسیون برطرف شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ندا شهسواری: آماده نبودم/ پس از المپیک در خانه تمرین می‌کنم"
    تازه ترین اخبار