امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۲:۰۲  آخرین بروزرسانی : مهر ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 28857
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت های تنیس روی میز بین تیم های منتخب آسیا و اروپا در حالی برگزار می شود که کنفدراسیون آسیا از نوشاد عالمیان دعوتی به عمل نیاورده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پدیده تنیس روی میز ایران در حالی به چشم مسئولان کنفدراسیون آسیا نامیده…

    رقابت های تنیس روی میز بین تیم های منتخب آسیا و اروپا در حالی برگزار می شود که کنفدراسیون آسیا از نوشاد عالمیان دعوتی به عمل نیاورده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پدیده تنیس روی میز ایران در حالی به چشم مسئولان کنفدراسیون آسیا نامیده است که (کمال آچنتا) بازیکن هندی با رنکینگ۷۵ برای شرکت در دیدار برگشت تیم منتخب آسیا مقابل تیم اروپا دعوت شده است و کسی نوشاد عالمیان را که دارای رنکینگ ۶۷ است و در رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ به حق درخشیده و بازیهای خوبی از خود به نمایش گذاشته است را ندیده است!

     

    ملاک این انتخاب چه بوده و اینکه چرا هنوز نفوذ هندی ها در کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا تا این حد بالا است؟ سوالهایی است که مانند پرسش اینکه چرا هیچ کدام از مسئولان فدراسیون پینگ پنگ ایران در مقابل این عمل ناحق سخنی به زبان نیاورده اند و سکوت اختیار کرده اند بی جواب مانده است.

     

    شایان ذکر است، مسابقات پینگ پنگ بین دو تیم منتخب اروپا و آسیا، یکی از رقابتهای نمادین است که چند سالی است به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

     

    دور رفت این رقابتها در امسال به میزبانی آسیا برگزار شد و طی آن تیم منتخب آسیا موفق شد با نتیجه ۷ بر ۳ منتخبین اروپا را شکست دهد، دور برگشت نیز قرار است در روزهای ۶ و ۷ مهر ماه در شهر (وندی) فرانسه برگزار شود.

     

    براساس این گزارش، در تیم منتخب اروپا، مایکل نیز از دانمارک آدریان کریسان از رومانی، دیمتری اوتچاروف از آلمان، ولادیمیر سامسونوف از بلاروس و آدریان ماتمنت از فرانسه اعضای انتخابی اروپا هستند و از آسیا نیز کازو هیدوچان از ژاپن، جیان تیانی از هنگ کنگ ، جیان ژان از سنگاپور ، ریوسینگ مین از کره جنوبی و کمال آچنتا از هند انتخاب شده اند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نفوذ هندی ها در کنفدراسیون پینگ پنگ آسیا: نوشادی که دیده نشد!"
    تازه ترین اخبار