امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۳:۲۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 28920
    ارسال خبر چاپ خبر
  •         رییس هیات تنیس روی میز مازندران گفت : مسابقات تنیس روی میز انتخابی مردان مازندران برای اعزام به مسابقات آزاد و رده بندی دسته ۳ بزرگسالان کشور ، جمعه این هفته در گلوگاه برگزار می شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،’ ‌عباس زغفری ‘‌روز یکشنبه در گفت و…

     

     

     

     

    رییس هیات تنیس روی میز مازندران گفت : مسابقات تنیس روی میز انتخابی مردان مازندران برای اعزام به مسابقات آزاد و رده بندی دسته ۳ بزرگسالان کشور ، جمعه این هفته در گلوگاه برگزار می شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،’ ‌عباس زغفری ‘‌روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در این رقابت ها ، ورزشکارانی از سراسر مازندران حضور دارند که به مدت یک روز در سالن ورزشی شهید حجتی روستای ولمازو شهرستان گلوگاه با هم رقابت می کنند.

     

    وی همچنین از برگزاری دومین دوره لیگ تنیس بانوان مازندران در آینده نزدیک خبر داد و گفت : در این رقابت ها که به صورت دوره ای برگزار می شود ، ۱۱ تیم از شهرهای مازندران حضور دارند.

     

    رییس هیات تنیس روی میز مازندران افزود : تیم های قائمشهر الف ، فریدونکنار ، رامسر ، نوشهر و گلوگاه در گروه اول و بابل ، آمل ، جویبار ، نور ، ساری و قائمشهر ب در گروه دوم این مسابقات حضور دارند.

     

    زغفری گفت : سال گذشته این رقابت ها با حضور پنج تیم برگزار شد که با استقبال مناسب تیم ها و افزایش شش تیم دیگر ، لیگ امسال با شرکت ۱۱ تیم آغاز می شود.

     

    وی همچنین از کسب عنوان قهرمانی ‘ محجوبه عمرانی ‘‌ پینگ پنگ باز ملی پوش مازندرانی در مسابقات رده بندی دسته برتر انفرادی بزرگسالان زن کشور خبر داد.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مازندران/مسابقات انتخابی در گلوگاه برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار