امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۹:۳۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29033
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از برگزاری مسابقات برترین‌های تنیس روی میز کشور جام سر لشکر شهید عزیزالله کاظمی به میزبانی اراک خبر داد.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛جلیل رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقه از پنجم تا هفتم مهر ماه…

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از برگزاری مسابقات برترین‌های تنیس روی میز کشور جام سر لشکر شهید عزیزالله کاظمی به میزبانی اراک خبر داد.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛جلیل رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقه از پنجم تا هفتم مهر ماه در مجموعه ورزشی شهدای واگن پارس اراک برگزار می‌شود.

     

    وی تصریح کرد: این مسابقه با حضور ۱۲ نفر از بازیکنان برتر تنیس روی میز کشور از جمله نوشاد عالمیان نماینده تنیس روی میز کشور در المپیک ۲۰۱۲ لندن برگزار خواهد شد.

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی خاطر نشان ساخت: در بخش تیمی این مسابقات دو تیم از بازیکنان برتر کشور به همراه چهار تیم از استان مرکزی و در بخش انفرادی ۱۲ نفر از بازیکنان برتر به همراه چهار نفر از بازیکنان استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

     

    رضایی افزود: ۱۲ داور بین‌المللی، ملی، درجه یک و ۲ استان کار قضاوت این رقابت را بر عهده دارند.

     

    وی با بیان اینکه در این مسابقات همچنین از ندا شهسواری نماینده بانوان ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن نیز تجلیل به عمل خواهد آمد، گفت: این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه برای ورزشکاران استان و کسب تجربه برگزار می‌شود و از آنجا که مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار خواهد بود، انتظار می‌رود علاقمندان در این مسابقه حضور یافته و از نزدیک از مسابقات دیدن کنند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "با عنوان (سرلشکر شهید عزیزالله کاظمی) مسابقات برترین‌های کشور در اراک برگزار می‌شود"
    تازه ترین اخبار