امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۱:۵۲  آخرین بروزرسانی : مهر ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29036
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران از شناسایی ورزشکاران مستعد رشته پینگ‌پنگ در مازندران خبر داد.      عباس زعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز استان از قهرمانی برادران عالمیان در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی خبر داد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زعفری بیان کرد: در این رقابت‌‌ها که ۱۸…

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران از شناسایی ورزشکاران مستعد رشته پینگ‌پنگ در مازندران خبر داد.

     

     

     عباس زعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز استان از قهرمانی برادران عالمیان در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی خبر داد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زعفری بیان کرد: در این رقابت‌‌ها که ۱۸ پینگ‌پنگ باز برتر کشور حضور داشتند، نوشاد و نیما برادران عالمیان با برتری مقابل تمام حریفان به مسابقه نهایی و فینال راه یافتند.

     

    وی تصریح کرد: نوشاد عالمیان با کسب ۳۳ امتیاز قهرمان شد و نیما عالمیان برادر کوچک نوشاد با ۳۱ امتیاز نایب قهرمان شد.

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران بیان کرد: پس از نوشاد و نیما که به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها شدند، محمدرضا اخلاق‌پسند با ۳۰ امتیاز سوم شد.

     

    زعفری از کسب مقام پنجمی پوریا عمرانی خبر داد و افزود: عمرانی از ورزشکاران خوب مازندران با ۲۸ امتیاز در رده پنجم این مسابقات جای گرفت.

     

    وی بیان کرد: این مسابقات که زیر نظر مستقیم مسئولان و کادر فنی فدراسیون در خانه پینگ‌پنگ تهران برگزار شد، نفرات برتر و برگزیده برای شرکت در مسابقات جهانی و بین‌المللی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران اظهار داشت: استعدادهای بسیار خوبی در رشته ورزشی پینگ‌پنگ در مازندران حضور دارند که با حمایت بیشتر مسئولان این استعدادها بالقوه و شناسایی می‌شود.

     

    زعفری گفت: پینگ‌پنگ‌بازان بسیار خوبی در سراسر استان زیر نظر مربیان با تجربه و مجرب مشغول فعالیت ورزشی هستند که امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم جای برادران عالمیان و خانواده عمرانی را با کشف استعداد پر کنیم.

     

    وی در پایان مازندران را از هیئت‌های برتر و نمونه فدراسیون ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: در اردوهای تیم ملی مردان و زنان در رده‌های سنی مختلف ورزشکاران مازندرانی شرکت دارند

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس هیئت مازندران :شناسایی ورزشکاران مستعددراستان"
    1. amidi گفت:

      با سلام کاش در ان دوران که هجمه ای سنگین برای زیر سوال بردن افراد بود و طومار نوشته میشد که مسابقات انتخابی المپیک در تهران و اکادمی کارشناسی نیست و سرعت توپ زیاد است یادمان میماند . الان هم از ۵ نفر برتر کشور کماکان ۴ نفر شمالی هستند.مگر در اکادمی از دستگاه رطوبت ساز استفاده شده؟باز هم به همه ورزشکاران منتخب تبریک میگویم و امیدوارم هر روز شاهد ارتقائ بازی کل ورزشکاران باشیم


    تازه ترین اخبار