امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۷:۴۲  آخرین بروزرسانی : مهر ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29056
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس هیئت پینگ‌پنگ اراک گفت: هدف از برگزاری مسابقه برترین های ایران تقویت پینگ‌پنگ در رده پایه است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری رقابت‌های برترین‌های پینگ پنگ ایران اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس و میلاد امام رضا(ع)…

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ اراک گفت: هدف از برگزاری مسابقه برترین های ایران تقویت پینگ‌پنگ در رده پایه است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری رقابت‌های برترین‌های پینگ پنگ ایران اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس و میلاد امام رضا(ع) از فردا و به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد. سعی کردیم با حضور نفرات برتر ایران اعتبار خوبی به رقابت‌ها بدهیم.

     

    رئیس هیئت پینگ‌‌پنگ ایران هدف اصلی از برگزاری این مسابقات را تقویت پینگ پنگ در رده پایه عنوان کرد و گفت: ما در بخش تیمی مسابقات را آزاد در نظر گرفته‌ایم و پینگ پنگ بازان نوجوان و جوان استان مرکزی می‌توانند با بازیکنانی مانند نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی روبرو شوند. همین موضوع باعث می‌شود که انگیزه این بازیکنان بالاتر رفته و پینگ پنگ رده پایه تقویت شود.

     

    وی با اشاره به تجلیل از پینگ پنگ بازان المپیکی ایران گفت: نوشاد عالمیان و ندا شهسواری ۲ نماینده المپیکی ایران بازی‌های بسیار خوبی را در لندن به نمایش ‌گذاشتند و قصد داریم در حاشیه مسابقات از این ۲ بازیکن خوب کشورمان تجلیل کنیم

    نکته:

    در استان مرکزی مربیان قهرمان سازی همچون آقای دالایی وجود دارد که با توجه به محرومیتها و کمبودهای این استان  توانسته است به تنهایی سه بازیکن را در رده پایه در دسته برتر نونهالان کشوربا زحمت و عرق ریختن تثبیت نماید.

    برگزاری مسابقات این چنینی در هر استانی خوب و مثبت تلقی می شود و ای کاش هر ۳۱ استان کشور میتوانستند اینگونه مسابقات را برگزار کنند.اما حرف ما این است که اول باید خودیها را تقویت کرد و دستشان را گرفت بعد دنبال اینگونه هزینه کردنها می رفتیم.

    گویا قرار است از قهرمانان المپیکی افتخار آفرین کشور در این مسابقات قدردانی و تجلیل بعمل آید …به جناب رضایی پیشنهاد میکنم که از جناب دالایی هم در همین مسابقات قدردانی ویژه بعمل آید.

    واقعا طبق فرموده جناب رضایی اگر قصد و نیت این مسابقات تقویت رده های پایه می باشد بهترین تقویت این رده حساس قدر دانی از مربی حساب پس داده و کارنامه داری همچون آقای دالایی است.این پولها اگر برای درون استان هزینه گردد مطمئنا خروجی مناسب تری خواهد داشت.

     مطمئنا باید منتظر انتقادات شدید درون استانی باشیم که تاکنون بحثهای فراوانی در این باره بدست ما رسیده است!

    بطور مثال:یکی از دوستان زحمت کش این استان گفته است که:

    ای کاش آقای رضایی بجای اینگونه هزینه ها حداقل هزینه بازیکنان ومربیانی را که به مسابقات ارومیه و خرم آباد رفته بودند پرداخت می کردند.

    برگزاری این مسابقه  مانند این است که استان سیستان و بلوچستان که در محرومیت و مظلومیت مالی و امکاناتی به سر می برد برای برگزاری یک مسابقه بین المللی ۱۰۰ میلیون هزینه نماید اما در عوض به مربیان زحمت کش و بازیکنان این استان هیچ خیری نرسد!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رضایی:هدف از برگزاری مسابقه برترین‌های ایران تقویت رده های پایه است+نکته"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما؛به اطلاع دوستانی که از استان مرکزی مطالب خود را ارسال کرده اند می رساند که باتوجه به شروع این رقابتها فعلا از انتشار موارد آنان معذوریم.انشاالله صبور باشید تا بعد از پایان مسابقات.
      با تشکر

    2. وحید بهروزی گفت:

      باسلام واحترام

      قطعا” مطمئن باشید برگزاری اینچنین مسابقات ۳ روزه برای تقویت سنین پایه هیچ کمکی نمیکندوفقط جنبه تبلیغی برایتان دارد شایسته است این مبالغ را برای برپایی اردوهای استانی باحضورتعدادی ازبازیکنان با تکنیک سایر استانها و با حضور مستعدین استان مرکزی درکنارمربی خود ویک مربی کار آمد وبا دانش بالای کشوری که خودتان انتخاب میکنیدانجام میدادید یا یااینکه برای لیگ کشوری رده های سنی پایه تیم داری میکردید و….آخر اینکه امیدوارم در سایر استانها شاهد صرف اینچنین هزینه ها به بهانه استفاده سنین پایه نباشیم انشااله

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما؛در درون استان مرکزی مربیان لایقی از جمله آقای دالایی وجود دارد که در این وانفسای بازیکن سازی سه نفر از شاگردان ایشان در نونهالان در دسته برتر هستند.
        اما اصلا اینان به حساب نمی آیند!
        خدا آخر عاقبت این رشته را بخیر نخواهد کرد!
        تازه هزینه برگزاری این مسابقات چیزی حدود بیست میلیون تومان خواهد بود زیرا ج.ایز آن تنها ۴میلیون تومان برآورد شده است.
        با تشکر


    تازه ترین اخبار