امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۰:۰۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29064
    ارسال خبر چاپ خبر
  •                               بااحترام به آقای علوی. هدیه هایی که ناشی از تفاهمنامه باشد به آن صورت اعتباری نیست چه برسد به موردی که سرپرست ۳ ماهه فقط تفاهم اعلام می کند.اینجانب که حکم رئیس هیات شهرستان اصفهان را بنا به پیشنهاد رئیس…

     

     

     

     

     

     

     

    کیومرث حسینی

     

     

     

     

     

     

     

     

    بااحترام به آقای علوی.

    هدیه هایی که ناشی از تفاهمنامه باشد به آن صورت اعتباری نیست چه برسد به موردی که سرپرست ۳ ماهه فقط تفاهم اعلام می کند.اینجانب که حکم رئیس هیات شهرستان اصفهان را بنا به پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان و موافقت مدیر کل استان و رئیس هیات قانونی تنیس روی میز استان ۶ ماه پیش رسما و کتبا نه تفاهمی در یافت کرده ام رااعلام می کنند به پیشنهاد همان رئیس شهرستان برکنار و سرپرست می گذارتد حالا تفاهم .آقای مهندس نیکوکار که قهرمان اسبق این رشته و پیشکسوت و جزو اولین داوران و سر داوران بین المللی کشور و عضو کمیته داوران فدراسیون و مدرس این رشته و استاد دانشگاه و عضو هیات علمی آن را که به تایید رسمی و کتبی وزارت ورزش و تایید مدیر کل استان با انتخابات رسمی مجمع فدراسیون کتبا ابلاغ رئیس هیاتی برایش ۶ ماه پیش فقط ۶ ماه پیش کتبا و رسما صادر شده را بدون هیچ گونه صحبتی یا جلسه ای یا دلیلی از کار برکنار و برای …..متاسفم حکم سرپرستی می زنند و از رئیس فدراسیون که سوال می کنند چرا؟. می گوید مدیر کل استان گفته من با این شخص رفت و آمد خانوادگی چند سالیست دارم و به او قول داده ام و از من تقاضا کرده منهم (رئیس فدراسیون).حکم سرپرستی هیات استان را برای رفت و آمد کننده حانوادگی مدیر کل زدم .حالا تفاهم . تفاهم نامه هم نه که اقلا برای سایت بفرستید .ای بابا جنبه تبلیغی و……دارد.و توجه باین مورد که برکناری روسای هیات شهرستانها و دبیر هیات و نایب رئیس و خزانه دار طبق آیین نامه مربوطه غیر قانونی و حتما باید پیگیری شود.

    واز آن مهمتر در رابطه با بند یک هدیه نامه خانه پینگ پنگ خانه اصفهان در طبقه دومش دارای امکانات اداری و یک سوئیت است که در اختیار هیات استان بوده و هست آیا منظور این بوده که قرار است به دو قسمت اداری و غیر اداری تقسیم شود و چند اتاق به هیات استان بدهندو بقیه خانه سازمانی شود؟ مشکل همین است که آقای نیکوکار و اعضا هیات جلو آن ایستاده اند و مانع شده اند با کلمات بازی نکنیم همه خانه پینگ پنگ طبقه اول و دوم و توالت و دستشوئی و اتاقها وطاق و زمین و هوای داخل آن بوی خوب و بوی گند عرقهای ریخته شده از زحمات عزیزان و باغچه و محوطه بیرون که سانت به سانتش متر و اندازه گیری شده و گلهای توی باغچه و کودهای داده شده جهت تقویت آن و………..همه متعلق به این رشته و این خانواده ورزشی و خانه دوم و خاکمان است .خیانت نکنیم.

    مورد بعدی و بسیار مهم سالن تنیس روی میز تختی قبل از آمدن آقای نیکوکار و حتی همان زمان که خانه پینگ پنگ خانه اصفهان پس از ۲۰ سال خونه دل خوردن آماده شد از فعالیت خالی و با عث شده بود شمشیر بازی آن را تصاحب کنند.با مسئولیت گرفتن اقای نیکوکار و کادر جدید فعالیت جهت باز پس گیری آن اغاز و پس از ۲ ماه پیگیری مستمر طبق نامه شماره ۷۳۳۴-۰۰۹-۲۰۳ مورخ ۱۰ ۳ ۹۱ که عطف به آخرین نامه شماره ۱۴۴ مورخ ۷-۳-۹۱ هیات استان دستور باز پس گیری و تحویل آن را از مدیر کل استان گرفتیم و مقرر شد شمشیر بازی با یک مهلت ۲ ماهه به سالن دیگری منتقل شوند.لطفا صداقت.رونوشت نامه ارسال می شود.با تشکر از دلسوزان و خانواده فهیم رشته تنیس روی میز.ما که نفهمیدید چه خبر است واقعا که!

    در خاتمه از سایت رسمی فدراسیون بعید به نظر می رسد که چرا با این سرعت و نسجیده و بصورت انفعالی خبر در باره اصفهان را به فوریت در سایت خود منتشر نمود.

     سایت فدراسیون با این کار نسنجیده  اما واگرها و ابهامات نزد افکار عمومی را گسترش داد.

    آیا سایت فدراسیون این سند تصویری ما را هم منتشر خواهد نمود؟

    کیومرث حسینی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کیومرث حسینی:تفاهم یا تفاهمنامه،هیچکدام معتبر نیست!"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      آقایا خانم عزیزی که نوشته شما تمام حرمتها را زیر سوال می برد
      با سلام
      احتراما؛همانگونه که همه بخوبی اطلاع دارند ما در ارتباط با موضوعات درون استانی همانند ماجرای فعلی اصفهان بی طرف بوده و فراجناحی عمل میکنیم.
      آقای تکابی طی یک نامه رسمی هیئت استان اصفهان مطلبی را برای ما ارسال کرده و ما طبق قانون آن را منتشر کرده ایم.
      همانگونه که آقای ترکان یا آقای حسینی نامه های خود را ارسال وما آن را منتشر کرده ایم.
      البته قصد نداریم در بخش دیدگاهها هیچ دیدگاهی در این باره را رسانه ای نماییم.
      ای کاش شما حرمت خود واخلاقیات را نگه می داشتید ما و دیگران را متهم نمی کردید.
      آیا این انصاف است چون یکی از کاندیداها هم استانی من و یا دوست بنده می باشد ما از ایشان طرفداری کرده ایم؟
      لطفا اگر خورده اعتقادی دارید به گوشه هایی از طرفداری ما اشاره بفرمایید.

      با تشکر


    تازه ترین اخبار