امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۰:۰۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2908
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان گفت:مسئله اصلی که این روزها ازسوی مسئولان فدراسیون زیاد مطرح می شود؛واژه بازیکن سالاری است آن هم بیشتر برای انحراف اذهان عمومی و سرپوش مشکلات فدراسیون است و ما نیز با بازیکن سالاری به طور کامل مخالف هستیم. مهران احدی،کاپیتان تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز کشور در…

    بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان گفت:مسئله اصلی که این روزها ازسوی مسئولان فدراسیون زیاد مطرح می شود؛واژه بازیکن سالاری است آن هم بیشتر برای انحراف اذهان عمومی و سرپوش مشکلات فدراسیون است و ما نیز با بازیکن سالاری به طور کامل مخالف هستیم.
    مهران احدی،کاپیتان تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:بنده جزو کسانی بودم که احساس کردم نیاز است از جامعه جوان پینگ پنگ کشور حمایت شود؛زیرا من خود نیز درد کشیده ورزش هستم و می دانم که یک بازیکن برای رسیدن به سطح ملی چه زمان را باید متحمل شود.
    وی افزود:مسایل و مشکلات پینگ پنگ کشور زیاد است ولی متاسفانه مسئله اصلی که از سوی مسئولان فدراسیون مطرح می شود واژه بازیکن سالاری است که به نظر من این موضوع بیشتر برای انحراف اذهان عمومی و سرپوش به مشکلات فدراسیون است.
    وی ادامه داد:من خودم با واژه بازیکن سالاری مخالف هستم وبه  اعتقاد من مجموعه ای می تواند موفق باشد که این قضیه را در آن وجودئ نداشته باشد.
    وی ابراز کرد:باتوجه به اصول و قوانین جمهوری اسلامی ایران و تعلیمات دین مبین اسلام اعتراض و دفاع از حق وحقوق برای همه یک تکلیف است و ربطی به واژه بازیکن سالاری و امسال آن ندارد وجامعه پنگ پنگ نیز تصمیم گرفته است در مقابل ظلم حرف بزند ختی اگر مقدر باشد به ضرمان تمام شود.
    وی خاطر نشان کرد:همیشه در تصمیم گیری ها دو راه وجود دارد؛یک راه درست که سخت است و دیگری راه نادرست و ‌آ‌سان راهی که جامعه پینگ پنگ کشور درپیش گرفته درست وسخت است.
    وی تصریح کرد:برای یک بازیکن دوربودن از میادین ورزشی خیلی سخت است و تنها بازیکن است که می تواند این موضوع را درک کند و هر کسی هر چقدر مدیریت کرده باشد؛نمی تواند این احساس را درک کند،زمانی که بازیکن از ورزش دور است چه مشکلاتی دارد.این درحالی است که بزرگان ورزش کشور هم بارها گفته اند،ورزشکاران دوبار می میرند یک بار مرگ واقعی و بار دیگر زمانی که از میادین ورزش دور باشند.باید به این نکته توجه داشت که جامعه پینگ پنگ کشور با چه مشکلاتی روبه رو هستند که ورزشکاران دو ماه به خود این سختی را داده اند تا از میادین دور باشند و از حق مسلم خود دفاع کنند.
    احدی اضافه کرد:هیچ منافع شخصی در اعتراضات وجود ندارد؛افراد معترض کسانی هستند که در فدراسیون منافع داشتند و همه دارای سمت بودند،ولی به خاطر بازیکنان و جلوگیری از بین رفتن این رشته اعتراض کردند و باید برای کسانی که واژه بازیکن سالاری را به ‌آنها نسبت می دهند،متاسف بود.
    کاپیتان تیم ملی یادآور شد:از وزارت ورزش و جوانان کشور خواسته ایم محیط امن و آرام و بدون حاشیه ای را برای پینگ پنگ مهیا کند تا بازیکنان بدون دخالت در مسایل دیگر تمرینات خود را ادامه دهند و روند رو به رشد سالهای  گذشته خود را ادامه دهند
    وی خاطر نشان کرد:به جرئت می گویم در ۱۳ سال گذشته یک بار هم در پینگ پنگ پس رفت نداشتم و تیم های که همیشه آرزوی رقابت با ‌آنها را داشتیم الان در مقابلشان به راحتی پیروز می شویم.متاسفانه در چند ماه گذشته به دلیل مشکلات به وجود آمده از سوی مسئولان فدراسیون،ضعف قابل ملاحضه ای را شاهد بودیم و اگر این روند ادامه پیدا کند؛بطور یقین صدمات جبران ناپذیری را در پینگ پنگ متحمل خواهیم شد.
    احدی تاکید کرد:برای انتخاب رئیس  فدراسیون باید سه فاکتور مهم مد نظر قرار گیرد وبه نظر من بزرگترین عامل برای به وجود آمدن مشکلات در فدراسیون نوع انتخاب رئیس فدراسیون است .
    وی اظهار داشت:رئیس فدراسیون باید به مسائل رشته آشنا باشد،در تصمیم گیری دچار مشکل نشود در آکادمی آلمان درپی تحقیقاتی که صورت گرفته؛رشته پینگ پنگ جزو پیچیده ترین رشته ها در رتبه دوم قرار دارد و دومین فاکتور که باید یک رئیس فدراسیون داشته باشد شناخت جامعه پینگ پنگ است؛اگر مدیری شناخت نداشته باشد،در سازماندهی دچار مشکل و در قراردادن افراد سازمانی خود دچار اشتباه خواهد شد،سومین فاکتور داشتن علم مدیریت که درصدی از آن اکتشافی و مابقی ذاتی است.
    وی خاطرنشان کرد:مشکلات به وجود آمده در پینگ پنگ به دلیل نبود شناخت و اعتقاد نداشتن به مسائل فنی و استفاده از افراد غیر متخصص و نبود مدیریت است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گفتگوی احدی با باشگاه خبرنگاران"
    تازه ترین اخبار