امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۷:۳۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29133
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تنیس روی میز ایران که با حکم کمیته انضباطی محروم شده بود گفت: از این اتفاقات در پینگ پنگ زیاد افتاده است و این حکم می توانست عادلانه اعمال شود.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛میعاد لطفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: من بارها در مسابقات حتی دعوا دیده ام…

    بازیکن تنیس روی میز ایران که با حکم کمیته انضباطی محروم شده بود گفت: از این اتفاقات در پینگ پنگ زیاد افتاده است و این حکم می توانست عادلانه اعمال شود.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛میعاد لطفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: من بارها در مسابقات حتی دعوا دیده ام و فکر می کنم اشتباهم به حدی نبود که محرومیتم به این میزان باشد هر چند شاید بدتر از این هم می توانستند حکم دهند باز هم جای شکرش باقی است که به همین حد قناعت کرده اند.

     

    وی با دلخوری از کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: به جای اینکه به جوانها پرو بال بدهند و آنها را تشویق کنند بدتر آنها را از همه چیز زده می کنند فکر می کنم کاری که من کردم می توانست با یک تعهد کتبی و یک تذکر شفاهی حل شود و نیازی به تشکیل جلسه نبود.

     

    میعاد لطفی با بیان اینکه که می داند کارش اشتباه بوده است در مورد آن توضیح داد: در مسابقات رده بندی دسته برتر امیدها که در قزوین برگزار شده است بعد از باخت مقابل نعیم نور بخت، بازیکن مازندرانی از کوره در رفتم ونه به شخص خاصی بلکه به خودم ناسزا گفتم زیرا بازی را ۲ بر صفر جلو بودم و می توانستم به راحتی پیروز شوم اما سرانجام مسابقه را به خاطر بی دقتی از دست دادم و برای همین بسیار ناراحت شدم.

     

    وی اضافه کرد: در جلسه کمیته انضباطی به من گفتند که تو فلان چیزها را گفتی در صورتی که من تا به حال از آن کلامها به کار نبرده ام و فکر می کنم اشتباه کرده اند.

     

    میعاد لطفی از اعتراضش به این حکم خبر داد و گفت: وقتی به این حکم معترض شدم آنها گفتند با تو باید برخورد شود تا عبرتی شوی برای بقیه که این کار را انجام ندهند!

     

    وی اعلام کرد: خدا را شکر می کنم که از مسابقات دیگر محروم نشدم و فرصت این را دارم که خودم را ثابت کنم و می دانم که اشتباه کردم ولی در مسابقات بعدی جبران خواهم کرد.

     

    لطفی در پاسخ به اینکه این ماجرا تا چه حد در بستن قرارداد با تیم ها در لیگ امسال برایش مشکل ساز شده است گفت: من در لیگ گذشته هم در جوانان و امید و هم بزرگسالان عضو تیم دانشگاه آزاد بودم اما اکنون به چشم یک بازیکن متخلف به من نگاه می شود و فکر می کنم در وضعیت قراردادم برای لیگ امسال مؤثر باشد تا الان نیز با تیمی قرارداد نبستم.

     

     

    وی اظهار کرد: به احتمال ۹۰ درصد اگر از شرکت در مسابقات رده بندی دسته یک بزرگسالان محروم نمی شدم به پیکارهای دسته برتر راه می یافتم زیرا بسیار تمرین کرده بودم و در اوج آمادگی به سر می بردم اما متأسفانه به خاطر زود عصبانی شدن همه برنامه هایم به هم ریخت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "میعاد لطفی:از حکم کمیته انضباطی راضی نیستم"
    تازه ترین اخبار