امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۸:۱۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29138
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به کدام سو می رویم .چرا ورزش ما اینگونه شده است.در کجای تاریخ مدیریت این کشور فردی که هیچ گونه سابقه مدیریتی در ورزش را دارا نیست به سمت مدیر کل استان که پایتخت فرهنگی جهان اسلام است انتصاب می کنند.ایا اگر لغزشی در مدیران ما قبلا هم وجود داشت هم اکنون به آنجا رسیدهایم…

    به کدام سو می رویم .چرا ورزش ما اینگونه شده است.در کجای تاریخ مدیریت این کشور فردی که هیچ گونه سابقه مدیریتی در ورزش را دارا نیست به سمت مدیر کل استان که پایتخت فرهنگی جهان اسلام است انتصاب می کنند.ایا اگر لغزشی در مدیران ما قبلا هم وجود داشت هم اکنون به آنجا رسیدهایم که رئیس فدراسیون علنا اعلام می کند مدیر کل استان کفته من با این شخص رفت و امد خانواده گی دارم و به او قول سرپرستی هیات را داده ام و این مهم ملاکی برای صدور ابلاغ باشد و رئیس فدراسیون تنیس روی میز تمکین کند.

    و ایتگونه با ابرو وحیثیت ورزشی استاد دانشگاهی که عضو هیات علمی دانشگاه نیز هست و سالها قهرمان این رشته و جزو اولین داوران و سرداوران کشورو عضو و مسئول کمیته داوران فدراسیون و مدرس این ورزش را در کارنامه خود دارد و ۸ سال هم سابقه رئیس هیات استان را دارا بوده و هم اکنون نیز به تایید وزارتخانه ورزش و ابلاغ رئیس هیات استان را فقط ۶ ماه است دریافت کرده بود اینگونه بازی شود .

    هیاتهای ورزشی دیگر در استان اصفهان مثل دو چرخه سواری و کشتی و….نیز همین وضعیت را دارندهمه جیز در استان و تربیت بدنی نابسامان و تسویه حسابهای شخصی و سلیقه ای در مدیریت اعمال می شود.روانشناسی ورزشی در امور قهرمانی جای خود.رئیس فدراسیون تنیس روی میز را توصیه می کنیم به روانشناس مراجعه کنندواین برخوردهای کاملا ابتدائی در اینده سازان کشور عزیز اسلامیمان تاثیر سوئ دارد.

    اقای سجادی شما که ورزشی بوده اید دیگر چرا.خودتان را جای این بزرگوار بگذارید که به درخواست پیش کسوتان این رشته لبیک گفت و امد که بار دیگر ادای دین کند و به کشور عزیز اسلامیمان خدمت نماید ایا این گناه بود چه بر سر این رشته و ورزش کشوراورده اید تا چه موقع دیون مربوط به سایپا را ورزش کشور باید پرداخت کند در مدت مسئولیت شما دو وزیر زیر سوال رفته اند.اقای رسولی نزاد مشگل ورزش ما باخت به لبنان نیست مشگل اصلی مدیریت شماهاست .

    وزیر محترم ورزش باید پاسخگوی مدیریتی با شد که شماها در ورزش اعمال کرده اید .اگر دلسوزان این ورزش از شما بگذرند خدا از خق الناس نخواهد گذشت. مسئول محترم شورای فرهنگی وزارت ورزش شما چرا.ایا این فرهنگ صحیح است.

    در این دنیا و اخرت پاسخگویی وجود ندارد مطمئن باشید که خداوند قادر متعال جای حق است وپست و مقام موقعی با ارزش است که خدمت به مردم عزیز کشور اسلامیمان در ان نهفته باشد نه باند بازی نه هزینه کردن از مسئولیت و رهایی از وام بدست اوردن ان مقام.توبه کنیم که به فهر خداوند قادر متعال دچار نشویم چرا که او مطلق ایثار و مهربانی ها و انچه هست و نیست است . الله و اعلم .با تشکر

    حسن ترکان

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "استیضاح وزیر بدلیل باخت به لبنان یا اهداء مسئولیتهای ورزشی ناشی از رفت و آمدهای خانوادگی"

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    تازه ترین اخبار