امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۸:۳۲  آخرین بروزرسانی : مهر ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29140
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دسته برتر بزرگسالان استان خوزستان طی روزهای ۴ و ۵/۷/۹۱ در سالن انقلاب مجموعه ورزشی تختی اهواز با حضور ۹ نفر از بهترین بازیکنان استان برگزار شد که در پایان این مسابقات پس از انجام ۳۶ مسابقه انفرادی آقای حامد باشت باوی با شایستگی قهرمان دسته برتر بزرگسالان استن خوزستان…

    حامد باشت باوی

    مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دسته برتر بزرگسالان استان خوزستان طی روزهای ۴ و ۵/۷/۹۱ در سالن انقلاب مجموعه ورزشی تختی اهواز با حضور ۹ نفر از بهترین بازیکنان استان برگزار شد که در پایان این مسابقات پس از انجام ۳۶ مسابقه انفرادی آقای حامد باشت باوی با شایستگی قهرمان دسته برتر بزرگسالان استن خوزستان شد و پس از وی پژمان بخشنده و علی ملائی مقامهای دوم و سوم را از آن خود کردند .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پس از نفرات برتر مسابقات ، آقایان شاکر شجیراتی ، رامین علی پور ، جمال فتاحی ، مصطفی انصاری ، مسلم قنواتی چهارم تا هشتم شدند و آقای پوریا اردشیری از دسته برتر به دسته ۱ سقوط کرد .

    پدیده های این دوره از مسابقات بدون شک حامد باشت باوی و جمال فتاحی بودند که بازیهای بسیار زیبائی از خود به نمایش گذاشتند .

    در دو مسابقه رالی های بسیار زیبائی بین بازیکنان رد و بدل شد که نشان داد سطح بازی بزرگسالان استان خوزستان روز بروز در حال رشد است که این دو مسابقه بین آقایان پژمان بخشنده و جمال فتاحی و بین آقایان پژمان بخشنده و حامد باشت باوی بود ، بعضی از رالی های این دو مسابقه از سطح بسیار بالائی برخوردار بود بطوری که ناخودآگاه تمام بازیکنان و تماشاچیان به تحسین ورزشکاران می پرداختند .

    در پایان این مسابقات جوایز نقدی به مبلغ دومیلیون ریال و یک میلیون و پانصد ریال و یک میلیون  ریالی از سوی هیأت تنیس روی میز و آقای محمود ساکیانی به نفرات اول تا سوم این مسابقات اهداء گردید .

    ۶ نفر اول این مسابقات به مسابقات آزاد و دسته ۳ بزرگسالان کشور که از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ مهر ماه در یزد برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد .

    قابل ذکر است آقایان شاکر شجیراتی ، امیر چراغیانی و سروش امیری نیا بازیکنان دسته ۳ کشور هستند که به این مسابقات اعزام خواهند شد .

    هیأت تنیس روی میز استان خوزستان از کلیه ورزشکاران عزیز ، داوران و سرداور و کمک سرداور مسابقات مذکور به دلیل همکاری بسیار صمیمانه آنان تشکر و قدر دانی مینماید

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خوزستان/باشت باوی با شایستگی قهرمان دسته برتر بزرگسالان استان شد+تصویری"
    1. نسترن گفت:

      سلام حامد جان بهت تبریک میگم که قهرمان شدی.امیدوارم همیشه موفق باشی

    2. بخشنده گفت:

      با سلام
      آقا حامد عزیز از صمیم قلب به جنابعالی و خانواده بسیار گرامیتان این قهرمانی را تبریک میگویم واقعاً عالی بازی کردی و از لحاظ روانی هم نسبت به قبل خیلی رشد کرده بودی امیدوارم به آن چیزی که لیاقتش را داری برسی چون شایسته بهترین ها هستی .
      به آقا پژمان پسر عزیزم نیز صمیمانه تبریک میگویم واقعاً از دیدن این مسابقات لذت بردم امیدوارم با پشتکار بیشتر به چیزی که استحقاقش را داری برسی .
      جا دارد به همه ورزشکاران عزیز دسته برتر تبریک بگویم واقعاً همه پیشرفت کرده بودند امیدوارم تمرینات خودتان را با جدیت بیشتر دنبال کنید تا به شایستگی های خود که رسیدن به قله های قهرمانی است دست یابید .

    3. جمال فتاحی گفت:

      با سلام
      ضمن عرض تبریک به حامد آقای گل و پژمان عزیز دوستان خوبم.انصافا مقام اول و دوم برازنده این قهرمانان بود.چونکه با سن کمی که دارن الگوی اخلاق برای من هستند.امیدوارم و از خدا میخوام که اول صحیح و سالم برسند به شهر یزد و انشالله آقا حامد و پژمان و علی و رامین و مصطفی و مسلم و شایان بتوند شایستگی های خودشون رو تو این مسابقات به نمایش بگذارند

    4. حمید رضا شیخ زاده گفت:

      باسلام وخسته نباشید به هیئت تنیس روی میز خوزستان وجناب اقای بخشنده مرد خستگی ناپذیر استان وکلیه داوران عزیز و تبریک به کلیه بازیکنان خوزستان در لیگ برتر بخصوص دوستان عزیز اقایان مولایی بخشنده قنواتی وجمال فتاحی عزیز و دوست داشتنی انشالله با تمرینات منظم وتلاش بیتر شاهد درخشش بیشتر شما باشیم موفق وموید باشیذ

    5. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      این است خودرو ملی!!!


    تازه ترین اخبار